تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

مدیرکل استاندارد ایلام اعلام کرد:

افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

افزایش ۲۰ درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام
ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

مهناز همتی عصر دوشنبه در نشست شورای استاندارد استان اظهار داشت: در این‌مدت(نیمه نخست امسال) تعداد ۱۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تمدید شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال گذشته ۲۵۸ فقره بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی در سطح استان انجام شده است، گفت: این میزان در سال جاری به ۳۷۰ فقره افزایش یافته که ۴۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

مدیرکل استاندارد ایلام از رشد ۴۰۰ درصدی بازرسی از تجهیزات بازی و زمین های بازی در سال جاری خبر داد و یادآور شد: در این‌مدت تعداد ۷۲ فقره بازرسی انجام شده است.

همتی، ۳۲۹ مورد نمونه برداری از مراکز تولید، ۱۹۴ فقره آزمون نمونه تولید، ۲ هزار و ۱۲۸ مورد بازرسی از مراکر عرضه، ۷۶ فقره نمونه برداری طرح طاها عرضه کالا و نظارت بر کنترل نصب و ۴۹ مورد بررسی اصالت رتبه بندی انرژی مندرج بر روی برچسب انرژی تجهیزات انرژی را از دیگر فعالیت های این اداره کل در نیمه نخست سال جاری برشمرد.

وی تاکید کرد: انجام ۱۸۸ مورد بازرسی فنی آسانسورهای منصوبه در سطح ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری استان و صدور ۷۱ مورد گواهینامه تائید استاندارد آسانسور از دیگر خدمات این اداره کل در شش ماهه اول سال جاری بوده است.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به میزان صادرات کالای استاندارد از مرز مهران گفت: در این‌مدت (نیمه نخست سال) ۴۵ هزار و ۷۴۵ تن کالای استاندارد از مرز مهران صادر شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.