تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

پرداخت ۶۰۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام

پرداخت ۶۰۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام
ایلام _ مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام گفت: بیش از ۶۰۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان در ۹ ماهه امسال پرداخت شده است.

 

یداله حیدرنژاد روز شنبه در گفت و کو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مدت بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نیازمند شامل مددجویان کمیته امداد و افراد نیازمند غیر مددجو از این تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شده اند.

وی افزود: این تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های اشتغال، مسکن، درمان، خدمات فرهنگی، خرید لوازم ضروری و کارگشایی بوده اند که از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و نیز هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت به متقاضیان پرداخت شده اند.

وی با عنوان اینکه بیشترین تعداد تسهیلات قرض الحسنه پرداختی در زمینه کارگشایی ضروری بوده است، تاکید کرد: این مدت سه هزار و ۸۰۰ نفر از این تسهیلات بهره مند شده و در مجموع ۳۸۰ میلیارد ریال به این تعداد افراد پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام ایجاد اشتغال برای حدود ۵۰۰ متقاضی جویای کار را از دیگر فعالیت های این صندوق برشمرد و یادآور شد: برای ایجاد این تعداد شغل بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال قرض الحسنه پرداخت شده است.

حیدرنژاد پرداخت ۳۱ میلیارد ریال قرض الحسنه جهت کمک به تامین مسکن به ۲۰۰ نفر، پرداخت ۲۷ میلیارد ریال در زمینه درمان نیازمندان به ۱۷۸ نفر و پرداخت ۱۸ میلیارد ریال قرض الحسنه فرهنگی به ۱۶۷ نفر از دانشجویان و نخبگان را از دیگر فعالیت های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه امسال برشمرد.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.