تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

دشمنان با وجود شکست در توطئه اخیر به شیطنت علیه ایران اسلامی ادامه می دهند

دشمنان با وجود شکست در توطئه اخیر به شیطنت علیه ایران اسلامی ادامه می دهند
ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن با دیدن بصیرت، اتحاد و هوشیاری مردم ایران در جریان اغتشاشات اخیر احساس خفت و خواری می کند ولی همچنان با تداوم شیطنت های خود از هر فرصتی برای کشاندن مردم به کف خیابان ها استفاده می کند.

سردار جمال شاکرمی روز شنبه در جلسه ستاد استانی دهه مقاومت اظهار داشت: راه مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان جهاد تبیین و انجام کارها و برنامه های فرهنگی و آموزشی است.

وی به جایگاه سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید قاسم سلیمانی با روحیه جهادی و مردمداری خود خدمات زیادی به ایران و محور مقاومت کرد و شهید قاسم سلیمانی به واقع یاور مظلومان بود.

شاکرمی ادامه داد: در مکتب والای شهید سلیمانی شاخصه های انسانی چون ایستادگی، مقاومت، ظلم ستیزی، وفاق و همدلی، خدمت به مردم و بصیرت وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک شخصیت و سرمایه معنوی جهان اسلام به نسل جدید به عنوان یک الگو و اسطوره جسور و شجاع معرفی شود.

وی به برنامه های دهه مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: این دهه ۴۳ عنوان برنامه با موضوع شهید سلیمانی و با محوریت جوانان و نوجوانان در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان برگزار می شود.

شاکرمی اضافه کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های سازندگی، برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، برنامه های ورزشی از قبیل پیاده روی خانوادگی و صعود تیم های کوهنوردی بسیجیان به ارتفاعات استان، آزادسازی زندانیان معسر و جرایم غیر عمد، برگزاری یادواره های شهدا و همایش فرزندان حاج قاسم با محوریت نوحوانان در طول دهه مقاومت اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برنامه شاخص یاد یاران با اجرای مراسم محلی چمر در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مردم و مسوولان در یادمان شهدای قلاویزان مهران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، ۱۰ تا ۱۹ دیماه به عنوان دهه مقاومت نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.