تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

استاندار ایلام:

پلاک کوبی معابر از الزامات تصویب طرح تفصیلی شهرهاست

پلاک کوبی معابر از الزامات تصویب طرح تفصیلی شهرهاست
ایلام - استاندار ایلام بر لزوم پلاک کوبی معابر عمومی برای تصویب طرح تفصیلی شهرها تاکید کرد.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: شهرداری های استان بویژه شهرداری مرکز استان به لحاظ اعتباری با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و به لحاظ اعتباری منبعی در راستای ارایه خدمات به مردم ندارند.

وی یادآور شد: بسیاری از دستگاه های اجرایی استان به شهرداری ها بدهکار هستند و لازم است که دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها در صورتیکه تخصیص یابد، بخشی از بدهکاری های خود را به شهرداری ها پرداخت کنند.

استاندار ایلام افزود: شورای برنامه ریزی استان یکی از مهم ترین شوراهای استان است که برنامه ها و طرح های مهم استان در این شورا تصویب می شود که امروز ۲ طرح مربوط ‌طرح تفصیلی شهر دهلران و شهر چشمه شیرین به تصویب رسید.

بهرام نیا تاکید کرد: یکی از الزامات طرح تفصیلی پلاک کوبی معابر شهرهای استان است که باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح شهرهای استان اجرا شود.

در این نشست طرح هادی چشمه شیرین و طرح تفصیلی توسعه و عمران شهر دهلران با رای اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

فرماندار دهلران نیز در این نشست با تقدیر از استاندار ایلام در راستای پیگیری انتقال چشمه آب گرم دهلران، اظهار کرد: بحث انتقال آب چشمه آبگرم دهلران به سمت پایین دست آغاز شده و هم اکنون در دست اجراست.

لطیف صادقی یادآور شد: ۷۰ درصد اجرای این پروژه خرید لوله پلی اتیلن بوده که هم اکنون انجام شده و پیمانکار در حال انجام این پروژه است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.