تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۵

تشریح وضعیت ارتباطی شمال کشور پس از زلزله؛

شبکه ارتباطی مازندران بدون وقفه در حال فعالیت است/آمادگی تیم های فنی برای رفع مشکلات احتمالی

شبکه ارتباطی مازندران بدون وقفه در حال فعالیت است/آمادگی تیم های فنی برای رفع مشکلات احتمالی
تهران- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از زلزله شب گذشته خبر داد.

 

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «اسماعیل اعزی» در خصوص آخرین وضعیت شبکه ارتباطات ثابت و همراه در مناطق مرکزی و شرقی استان مازندران پس از زلزله ۲.۴ ریشتری سه شنبه شب، افزود: زلزله شامگاه سه شنبه در بیشتر شهرهای مازندران به‌ویژه ساری، بهشهر، نکا، بابل، قائم‌شهر، سیمرغ و جویبار احساس شد که هیچگونه آسیبی به شبکه‌های ارتباطی وارد نکرد و شرایط نرمال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران افزود: با پیگیری های انجام شده از مخابرات منطقه مازندران و اپراتورهای تلفن همراه، تاکنون گزارشی از قطعی یا خسارات احتمالی نداده اند و تیم های فنی و تخصصی زیرساخت استان و مخابرات منطقه مازندران به همراه اپراتورهای تلفن همراه همچون گذشته در آمادگی کامل برای رفع مشکلات احتمالی هستند.

بنابه این گزارش، در ساعت ۲۱ و ۱۳ دقیقه شامگاه سه شنبه زمین لرزه ای در عمق ۲۳ کیلومتری زمین و در فاصله ۹ کیلومتری ساری، ۱۲ کیلومتری جویبار و ۱۳ کیلومتری قائمشهر به وقوع پیوست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.