تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

بودجه مسئولیت‌های اجتماعی نفت در حوزه جنوبی ایلام هزینه می‌شود

بودجه مسئولیت‌های اجتماعی نفت در حوزه جنوبی ایلام هزینه می‌شود
ایلام - نماینده دهلران ، آبدانان، بدره و دره شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال اعتباری افزون بر سه هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال از بودجه مسئولیت های اجتماعی نفت در پروژه های حوزه جنوبی این استان هزینه می شود.

بهزاد علیزاده روز جمعه در حاشیه بهره برداری از پروژه های دهه فجر در دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: این اعتبار برای پروژه های فرهنگی، ورزشی، طرح هادی، ایمن سازی راه ها و بهداشت بکار گرفته می شود.

وی با اشاره به هزینه ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای پروژه های شهرستان دهلران، افزود: مبادله موافقت نامه ها با شرکت ملی نفت نیز انجام گرفته است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعدادی از این پروژه ها به پیمان رفته و دستگاه های اجرایی هم به مناقصه گذاشته اند و کار شروع شده است.

علیزاده از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست کار پیمان سپاری بقیه پروژه ها را پیگیری کنند و از مدیران شرکت ملی نفت هم خواست تزریق نقدینگی به پروژه ها انجام شود تا هفته دولت سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

وی تاکید کرد: دهه فجر کمک به احداث یک واحد آموزشی و آغاز عملیات اجرایی یک سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی بزرگ از محل مسئولیت های اجتماعی نفت انجام می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.