تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

وزیر توسعه بانوان پاکستان: انقلاب اسلامی پویایی زنان را در ایران تضمین کرد

وزیر توسعه بانوان پاکستان: انقلاب اسلامی پویایی زنان را در ایران تضمین کرد
تهران- وزیر ایالتی توسعه بانوان پاکستان گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به رغم تحریم‌ها، بی‌نظیر بوده‌اند و ما معتقدیم که انقلاب اسلامی پویایی بانوان ایران را برای نقش‌آفرینی در کشور تضمین کرد.

 

خانم «سیده شهلا رضا» امروز(شنبه) طی مصاحبه اختصاصی با ایرنا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت و دولت کشورمان تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک ایده استقبال، آزادی و خودباوری را به سایر ملت‌های آزادیخواه جهان القا کرد.

وی اظهار داشت: ما به مقاومت مردم ایران برای دستیابی به استقبال و پیروزی در مقابله با فرافکنی‌های خارجی از جمله تحریم‌های یکجانبه ادای احترام می کنیم و هرگز نقش مهم بانوان ایرانی برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب را فراموش نمی کنیم.

این‌ نماینده مجلس ایالت سِند در کراچی پاکستان که برای حضور در اولین کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار اخیرا به ایران سفر کرده بود، گفت: ما از میزبانی فوق‌العاده جمهوری اسلامی ایران و نیز تلاش‌های سرکنسولگری ایران در کراچی که موجب تحقق یافتن این سفر مهم شد، قدردانی می‌کنیم.

وی با یادآوری سفر سال ۲۰۱۰ خود به ایران و بازدید فعلی از کشورمان گفت: برعکس ادعای غرب و رسانه‌های خارجی، جمهوری اسلامی ایران فضای لازم برای توسعه و نقش آفرینی زنان را فراهم کرده و ما امروز شاهد حضور درخشان زنان ایرانی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی به ویژه در سطح بین المللی و دیپلماسی هستیم.

این وزیر پاکستانی بر لزوم تبادل هیات‌های پارلمانی از جمله برگزاری نشست‌های مشورتی میان بانوان ایران و پاکستان تاکید کرد و افزود: بانوان پاکستان مشتاق به همفکری با خواهران ایرانی خود درباره توانمند سازی زنان هستند و ما از تبادل تجربیات در این زمینه حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان در بخش توانمند سازی بانوان و رسیدگی به چالش‌ها در این عرصه آماده تبادل هیات با ایران است و حوزه پارلمانی را برای پیشبرد این هدف حائز اهمیت می‌داند.

شب گذشته گردهمایی باشکوه روز ملی ایران و جشن پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی مرکز ایالت سِند و با حضور شخصیت‌های برجسته دولت ایالتی و چهره‌های سیاسی-مذهبی پاکستان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.