تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

۸۰ آشپزخانه غذا برای اطعام نیازمندان ایلام در ماه رمضان مهیا شد

۸۰ آشپزخانه غذا برای اطعام نیازمندان ایلام در ماه رمضان مهیا شد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد ایلام از مهیا شدن ۸۰ آشپزخانه تهیه غذا برای اطعام نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رضا طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این مراکز با هدف تهیه و توزیع غذا بین نیازمندان با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری راه اندازی شده اند.

وی به سایر برنامه های این نهاد در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم تهیه سبدهای معیشتی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد ایلام، در توزیع این سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی ، خانواده های با سرپرست زن ، دارای بیمار ، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

طاهری حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و نیازمند را از طریق کمپین من هم یک حامی ام را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون ۳ هزار و ‭۵۰۰‬ کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

وی تصریح کرد: توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری و جامعه خیرین از دیگر برنامه های امداد در این ماه بوده و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند، برای مشارکت در این امر خیر دعوت می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به درگاه های پرداخت نذورات و کمک ها برای مشارکت در برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: علاوه بر جذب کمک های مردمی در ادارات و پایگاههای اداری درگاه های مختلفی پیش بینی شده که شامل شماره گیری کد #۰۸۴*۱*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و امادگی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.