تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

معارضان محلی مانع بهسازی جاده دسترسی به بیمارستان رازی ایلام هستند

معارضان محلی مانع بهسازی جاده دسترسی به بیمارستان رازی ایلام هستند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: معارضان محلی مهم ترین مانع برای بهسازی جاده دسترسی به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام هستند.

دکتر جاسم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: معارضان موجود در این مسیر به سه دسته تقسیم می شوند که بخشی از آن دانشگاه ایلام بوده و ۲ بخش دیگر تعدادی دارای سند و تعدادی نیز با وجود نداشتن سند مدعی مالکیت هستند.

وی افزود: با وجود آنکه پارسال فاز اول این بیمارستان افتتاح شد، ولی استفاده حداکثری از این مجموعه آموزشی و درمانی با توجه به نامناسب بودن جاده دسترسی و امکان بروز سوانح رانندگی تاکنون میسر نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: استفاده کامل از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام تا زمانیکه مشکل معارضان حل نشود، میسر نخواهد بود.

محمدی اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی این مسیر در نظر گرفته شده و تاکنون نیز ۱۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است و در صورتیکه مشکل معارضان حل شود، به سرعت این جاده تعریض و بهسازی خواهد شد.

وی گفت: وجود بیمارستان به عنوان یک مرکز عام المنفعه برای عموم شهروندان منفعت به دنبال دارد و انتظار داریم معارضان محلی نیز با لحاظ این موضوع اجازه دهند این جاده به شکل مناسبی استانداردسازی شود.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی احداث پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام از سال ۸۸ آغاز و شهریورماه پارسال بخش هایی از آن مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاز اول این بیمارستان شامل ۲۹ تخت اورژانس، ۲۴ تخت داخلی مردان، ۲۴ تخت داخلی زنان، ۱۴ تخت آی سی یو، هفت تخت پست مردان و بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه سی تی اسکن و داروخانه است.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در ۶۵ هزار مترمربع و مساحت ۳۴ هزار متر مربع در ۱۰ طبقه احداث شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.