تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

قالیباف: مجاهدان، شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کردند

قالیباف: مجاهدان، شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کردند
تهران- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت درهم کوبنده ملت ایران در برابر همه تهدیدات است و این مجاهدان، شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کردند.

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی ۲۹ فروردین روز ارتش را گرامی داشت و فرا رسیدن این روز پرافتخار را به همه ارتشیان غیور به ویژه نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین یاد شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: به روح پرفتوح همه شهدای قهرمان ارتش به ویژه فرمانده هان شهید از جمله شهیدان صیاد شیرازی، بابایی، ستاری، فلاحی و نامجو که انصافا درخشیدند، درود می‌فرستیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت درهم کوبنده ملت ایران در برابر همه تهدیدات است و فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کردند.

قالیباف از خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی که صبور و مقاوم در کنار مجاهدان ارتشی به زندگی خود ادامه می دهند و برای دفاع همه جانبه تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

۲۹ فروردین سال ۱۳۶۷ نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس، نیروهای پدافند سکوهای نفتی نصر و سلمان را تهدید به ترک سکوها کردند اما این نیروها با ایستادگی در مقابل متجاوزان، قهرمانانه به شهادت رسیدند و به همین منظور در چنین روزی روز تجلیل و تکریم دلاورمردی ها و رشادت های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های بی دریغ حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.