تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

۲۰ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مشترکان برق ایلامی اعمال شد

۲۰ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مشترکان برق ایلامی اعمال شد
ایلام - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از اعمال حدود ۲۰ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مشترکان کشاورزی، صنعتی، جایگاه های CNG و تجاری استان در سال گذشته خبر داد.

ولی الله ناصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص اعمال پاداش همکاری مشترکان کشاورزی، صنعتی، جایگاه های CNG و تجاری در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در صورتحساب این مشترکان پاداش همکاری منظور شد.

وی بیان کرد: تفاهم نامه همکاری در آغاز پیک منعقد می شود و می بایست میزان همکاری در دوره پیک محاسبه شود و بر اساس آن میزان پاداش تخصیصی مشخص می شود.

ناصری با اشاره به اینکه ممکن است سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش ها و میزان آن مطرح شود، توضیح داد: در بخش کشاورزی در سال گذشته مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان و در سایر بخش ها مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است که در صورتحساب دوره اول این مشترکان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام ادامه داد: تمامی مدارک و مستندات محاسبه میزان همکاری بر اساس مفاد تفاهم نامه در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشتریان برای اطلاع از آن پیامک دریافت خواهند کرد.

ناصری ابراز امیدواری کرد: همکاری مشترکان در پیک امسال نیز گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق داشته باشد.

تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۶۰۰ هزار نفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.