تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کشاورز خبر داد: شرکت گاز ایلام برای تحقق نامگذاری امسال برنامه دارد

کشاورز خبر داد: شرکت گاز ایلام برای تحقق نامگذاری امسال برنامه دارد
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری ‌(مدظله‌العالی) که با عنوان” مهار تورم، رشد تولید” است اشاره کرد و گفت: شرکت گاز ایلام به عنوان توزیع کننده یکی از مهمترین اقلام سبد انرژی مردم و صنایع مستقر در استان، همواره حامی تولید و صنعت بوده و در راستای تحقق اهداف ترسیم شده توسط معظم‌له برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ “محمود کشاورز” در حاشیه بازید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، افزود: این شرکت با هدف تحقق شعار سال و ارائه راهکار در زمینه بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان در صنعت گاز، برنامه‌های قابل قبولی در دست اقدام دارد که با تاُئید شرکت ملّی گاز ایران اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان در زمینه‌های مختلف همچون بهینه‌سازی مصرف گاز، مقاوم‌سازی تاُسیسات، استفاده از وسایل نوین اندازه‌گیری، مانیتورینگ تاُسیسات، هوشمند‌سازی، استفاده از اقلام مقاوم در برابر زلزله و سایر حوادث طبیعی از توان شرکت‌های داخلی دانش‌بنیان استفاده می‌کند تا ضمن تحقق نامگذاری سال جاری، به تولیدات داخلی نیز کمک کرده باشد.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان ایلام در افق چشم انداز ۱۴۰۴ شرکتی است فناور محور که در راستای پوشش حداکثری گازرسانی موفق‌شده از طریق ارائه خدمات پیشرو و تأمین پایدار و ایمن جریان گاز، حداکثر رضایت ذینفعان را تاُمین کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به منظور تحقق نامگذاری امسال، همگام با سایر ارگان‌ها و نهادها، از تمام توان خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری بهره خواهیم جست و با حمایت از بخش صنعتی و تولیدی از طریق توزیع انرژی پاک در ارتقای شاخص های اقتصادی تلاش خواهیم کرد.

کشاورز ادامه داد: امسال اهداف خرد و کلان و برنامه‌های اجرایی و عملیاتی این شرکت در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم در حال تدوین و ابلاغ می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تعیین نامگذاری امسال بر اساس نیازهای واقعی جامعه می باشد، انتظار می‌رود که همه نهادها، دستگاههای اجرایی به منظور دور زدن تحریم‌ها و ایستادگی در برابر دشمنان این مرز و بوم اقدامات قابل قبولی انجام شود تا ضمن تحقق نامگذاری سال، رضایتمندی مردم نیز فراهم شود.

کشاورز از اهتمام این شرکت به تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: در طول سال‌های گذشته گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی با جدیت انجام شده و با فرمایشات مقام معظم رهبری این مقوله به عنوان یک هدف راهبردی با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان تمام تلاش خود را برای گازدار نمودن صنایع باقیمانده بکار خواهد گرفت و با جایگزین نمودن گاز به جای سوخت مایع باعث صرفه‌جویی در هزینه تولید صنایع می شود.

وی اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و اجرای مقدار ۳۷ کیلومتر خطوط تغذیه، پذیرش ۶ هزار مشترک جدید، ایجاد یکهزار انشعاب، گازرسانی به روستاها و اجرای ۱۳۰ کیلومتر خطوط تغذیه و پذیرش ۴ هزار مشترک جدید، گازرسانی به صنایع و اجرای ۳/۵ کیلومتر خطوط تغذیه و پذیرش ۵۰ مشترک جدید از مهمترین اهداف این شرکت در جهت تحقق نامگذاری امسال است.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان در راستای ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع برخی مشکلات مردمی به ویژه مناطق محروم و توسعه کسب و کار واحدهای تولیدی، گازرسانی به صنایع را در اولویت کاری قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از سطح‌بندی ریسک‌های امنیتی دارایی‌ها و تجهیزات شرکت به منظور خدمات‌رسانی به آحاد مختلف مردم خبر داد و تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قطع جریان گاز در زمان بحران و حوادث غیرمترقبه این مهم انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.