تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

سردار سلامی: به فناوری تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها دست یافته‌ایم

سردار سلامی: به فناوری تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها دست یافته‌ایم
تهران - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما به دانش و فناوری تنوع بخشی و تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم.

 

سردار حسین سلامی روز سه شنبه در حاشیه رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اَبَر موشک فتاح قادر است صفحه حرکتش را در فضا تغییر دهد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حقیقت قابل کتمان نیست، افزود:‌ یک واقعیت بسیار قوی و جدی که در کشور ما وجود دارد، پیشرفت‌ها و جهش‌های فوق‌العاده‌ای است که در فناوری‌های پیشرفته حاصل می‌شود. به‌خصوص در عرصه محصولات دفاعی از جمله موشک‌ها و پهپادهای که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی و همه قابلیت‌های فنی که در طراحی و ساخت قطعات و اجزای حساس آن وجود دارد، در کشور ما صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ما به دانش و فناوری تنوع‌بخشی و انواع سامانه‌ها و تاکتیک‌پذیری سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم از جمله موشک فتاح که موشک مانورپذیر ماورای صوت است که قادر است صفحه حرکت خود را در فضا به‌سادگی تغییر بدهد و از کمند موشک‌های ضدموشک عبور کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این فناوری‌ها بسیار مدرن و پیشرفته و برای جهان نوین و برای اغلب کشورها ناشناخته هستند اما به دست توانای بچه‌های جوان ایرانی، مومن و انقلابی این ناشناخته‌ها و مجهولات به معلومات تبدیل شده است و امروز بحمدالله شاهد درخشش جوانان مومن و دانشمندامان هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.