تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

​برپایی ایستگاه فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

​برپایی ایستگاه فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)
نگاه اقتصاد - مراسم سی‌وچهارمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با برپایی ایستگاه فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران با فعالیت‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با ۱۴ خرداد و سی‌وچهارمین سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره)، علاوه بر استان‌های مختلف کشور در تهران ایستگاه فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران در حرم مطهر برپا و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در بخش‌هایی مجزا، از زائران مرقد مطهر امام راحل استقبال شد.

غرفه خانواده با محوریت زنان در مکتب امام، غرفه مسابقات علمی فرهنگی با محوریت جهاد تبیین، غرفه امام و کودکان، غرفه معرفی شهدای بانک صادرات ایران، غرفه قول و سخنی با امام و غرفه رادیو روح‌اله از جمله برنامه‌های متنوع ایستگاه فرهنگی بانک صادرات ایران در مراسم ویژه حرم مطهر امام خمینی(ره) بود.

معرفی الگوهای موفق از زنان معاصر و تبیین اهمیت عفاف در جامعه، برگزاری مسابقه برای دختران و اهدای جوایز فرهنگی از برنامه‌های غرفه خانواده و زنان در مکتب امام بود که با استقبال دختران و بانوان همراه بود.

غرفه قول و سخنی با امام نیز از غرفه‌های فعال و پرطرفدار بانک صادرات ایران بود که جایگاهی برای حضور مردم و مسئولان فراهم کرده بود تا حرف و عهد و پیمان‌شان با امام را بنویسند و با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تجدید عهد و پیمان کنند.

رادیو روح‌اله نیز در طول برگزاری مراسم، به همت ایستگاه فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران فعال بود که ضمن پخش مستقیم فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با تدارک و اجرای بخش‌های متنوع شامل مصاحبه با زائران، مصاحبه با خانواده شهدا، شعر و دکلمه‌خوانی از امام، پخش سرودهای فرهنگی، معرفی شهدای بانک صادرات ایران و پخش عرض ارادت‌های مردم با گویش‌ها و لهجه‌های مختلف، مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت.

برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی از ابعاد زندگی و دیدگاه‌های امام و بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های متنوع ایستگاه فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران بود که جوایزی نیز به مشارکت‌کنندگان تقدیم شد.

کودکان و نوجوانان نیز از دیگر مخاطبان ایستگاه فرهنگی بانک صادرات ایران بودند که برنامه‌های متنوع شامل شعر و دکلمه‌خوانی، نقاشی، مسابقه‌های فرهنگی با موضوع امام و کودکان و اهدای جوایز برای ایشان تدارک دیده شده بود.

ایستگاه فرهنگی شهدای بانک صادرات ایران با هدف امیدآفرینی و جهاد تبیین در ضلع شرقی حرم مطهر از ابتدای صبح روز ۱۴ خردادماه تا پایان مراسم دایر بود و با اجرای برنامه‌های متنوع مورد استقبال زائران، مردم و مسئولان قرار گرفت.

همچنین همزمان حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران نیز در مجموعه غرفه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی حاضر بوده و به پذیرایی از زائران امام امت پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.