بیمه تعاون با سامانه گفتوگوی هوشمند، پاسخگوی شماست

نگاه اقتصاد – در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباط با مشتریان، بیمه تعاون سامانهای برای ثبت و دریافت پاسخ سوالات بیمهای بهصورت مستمر و سریع راهاندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان، بخش جدیدی را در وبسایت خود به نشانی www.taavon-ins.ir راهاندازی کرده است که امکان ثبت سوالات بیمهای و دریافت پاسخ در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم میسازد.
در این سامانه، بیمهگزاران میتوانند در هر ساعت از شبانهروز سوالات خود را در زمینه انواع بیمهنامهها، شرایط استفاده از خدمات، روند دریافت خسارت و سایر موضوعات مرتبط مطرح کرده و پاسخ کارشناسی شده دریافت کنند.
این اقدام، گامی مهم در جهت بهبود تجربه مشتریان و دسترسی آسانتر به خدمات پشتیبانی بیمه تعاون محسوب میشود.
برچسب ها :اقتصاد ، اقتصادی ، بیمه تعاون ، بیمهگزاران ، خدمات غیرحضوری ، سامانه ، سامانه گفتوگوی هوشمند ، صنعت بیمه ، مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰