هشدار بانک ملی ایران به مشتریان برای افزایش کلاهبرداری ها در فضای مجازی

نگاه اقتصاد – بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست دارد با توجه به بکارگیری روش های متعدد کلاهبرداری بر بستر اینترنت و فضای مجازی از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی، علاوه بر آشنایی با ترفندهای جدید و مقابله با آنها، موارد را به سرعت به پلیس فتا گزارش دهند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اخیرا سودجویان با اخاذی از متقاضیان تسهیلات، بر بستر فضای مجازی و ارائه قرارداد جعلی ممهور به مهر شعبه مرکزی اقدام به فریب و کلاهبرداری از مشتریان با می کنند.
برهمین اساس کلاهبرداران و سودجویان با فریب متقاضیان اخذ تسهیلات در بستر فضای مجازی و پیام رسان های بومی و غیربومی در قبال ارائه قرارداد جعلی تسهیلات بانک ملی ایران مبالغی از مشتریان اخاذی می کنند.
لذا بانک ملی ایران از مشتریان گرانقدر متقاضی تسهیلات درخواست دارد نسبت به کلاهبرداری های این قبیل از سودجویان هوشیار باشند.
گفتنی است، مشتریان گرامی می توانند برای آگاهی از شرایط و طرح های اخذ تسهیلات به شعب، سایت و مبادی اطلاع رسانی رسمی بانک ملی ایران مراجعه کنند.
مشتریان این بانک می توانند با عضویت در سامانه بام از طرح امتیازی «مهربانی ملی» بهره مند شوند .
برچسب ها :اقتصاد ، اقتصادی ، اینترنت ، بانک ، بانک ملی ایران ، بانک ها ، بانکداری ، بانکی ، پلیس فتا ، تهران ، شبکه بانکی ، فضای مجازی ، کلاهبرداری ، مشتریان ، هشدار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰