تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

مراسم سوگواری شهدای خدمت در مخابرات منطقه ایلام برگزار شد

مراسم سوگواری شهدای خدمت در مخابرات منطقه ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، ریاست محترم جمهور و هیات همراه در مخابرات منطقه ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای راه خدمت و به مناسبت شهادت آیت الله دکتر رییسی و همراهان ایشان، مراسم بزرگ‌داشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین بسطامی امام جماعت مخابرات منطقه، مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام، و حضور حداکثری مدیران و کارکنان شرکت در محل نمازخانه مجتمع اداری مخابرات منطقه برگزار گردید.

 

بعد از اقامه نماز جماعت، حاج آقا بسطامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید آیت اله رییسی و یاران ایشان، با اشاره به خصوصیات بارز و منش خاص ایشان در عرصه مدیریت کشور بیان داشت؛ شهید رییسی در کنار مسائل علمی و مدیریتی کشور، قائل به سنت‌های الهی بود و وجه تمایز وی را مومن بودن ایشان دانست و گفت، توکل و توسل به خداوند را سرلوحه کارها قرار می داد.

 

در ادامه مراسم مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام، شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رییسی و یاران ایشان که به حق شهدای راه خدمت نامیده شدند را تسلیت گفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان این نظام و کشور شهید سلیمانی را به شهادت رساندند تا جریان مقاومت را سرکوب و از بین ببرند ولی با شهادت ایشان شاهد قدرت بیشتر و حماسه جریان مقاومت در غرب آسیا هستیم، زیرا که خون شهید ثمرات دارد و ما در قبال خون شهدای عزیزمان مسئول هستیم.

مدیر مخابرات منطقه ایلام در ادامه مراسم سوگواری بیان داشت؛ شهید آیت الله رئیسی نمونه بارز تلاش و خدمت بی منت به مردم و محرومان کشور بود و مجاهدانه تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم نمود، زیرا که یکی از خصوصیات بارز این شهید عزیز پشتکار خالصانه در خدمت به خلق خدا بود و از قشر محروم جامعه بسیار حمایت نمودند.

 

مهندس نبی پور افزود؛ شهید شدن آیت الله رییسی به خاطر جریان خدمت به محرومان بود و صادقانه خود را وقف مردم نمودند.

 

در ادامه مراسم جناب آقای کاکی مداح اهل بیت عصمت و‌ طهارت در رثای شهدای خدمت به نوحه سرایی پرداختند و کارکنان ضمن عزاداری و سینه زنی، یاد و‌خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

 

 

 

#

#

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر

#مخابرات_منطقه_ایلام 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.