تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام:

بیش از ۵۲۴ هزار نفر در استان ایلام دارای سهام عدالت هستند

بیش از ۵۲۴ هزار نفر در استان ایلام دارای سهام عدالت هستند
نگاه اقتصاد
ایلام – مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: ۵۲۴ هزار و ۷۵۱ در این استان دارای سهام عدالت هستند و از منافع و مزایای آن بهره مند می‌شوند.
“سعید رشنوادی” روز چهارشنبه در مجمع استانی سهام عدالت استان، اظهار داشت:با برگزاری مجامع استانی، سهامداران می‌توانند از عملکرد شرکت‌ها مطلع شوند و در انتخاب اعضای مجمع و مدیران شرکت‌ها مشارکت فعال داشته باشند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اشاره به اهمیت برگزاری مجامع استانی سهام عدالت، گفت: این مجامع فرصتی برای تبادل نظر و مشارکت حداکثری سهامداران در تصمیم‌گیری‌های شرکت‌هاست.
رشنوادی با بیان اینکه به‌روزرسانی فعالیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان‌ها از جمله اهداف برگزاری این مجامع است، تصریح کرد: تعیین تکلیف و پرداخت مطالبات معوقه، واگذاری سهام عدالت متوفیان و حضور در سرمایه‌گذاری‌های بورسی و توسعه زیرساخت‌های استانی از دیگر مزایای برگزاری مجامع استانی سهام عدالت است.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت نیز در این جلسه در خصوص جزئیات مربوط به روند برگزاری مجامع استانی سهام عدالت، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در سراسر کشور موظف به برگزاری مجامع خود به صورت برخط(آنلاین) هستند.
” مهدی حاجی‌وند” با بیان اینکه سهامداران می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی مربوط و بارگذاری مدارک در این انتخابات شرکت کنند، افزود: پس از تایید صلاحیت، انتخابات به صورت برخط برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری مجامع استانی سهام عدالت، شاهد مشارکت حداکثری سهامداران و افزایش شفافیت در عملکرد شرکت‌ها باشیم.
در این جلسه که با حضور مسئولان استانی و کشوری سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد موانع و مشکلات پیش روی برگزاری مجامع استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شد.
مدیران عامل شرکت‌های تعاونی سهام عدالت استان ایلام نیز در این جلسه، دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.