تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

عملیات مشترک یمن و مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی

عملیات مشترک یمن و مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
نگاه اقتصاد
تهران- سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام ۲ عملیات مشترک با مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی در بندر حیفا خبر داد.
به گزارش ایرنا از رسانه‌های یمن، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور دو عملیات نظامی مشترک با مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند.
سرتیپ سریع گفت که در عملیات نخست دو کشتی حامل تجهیزات نظامی در بندر حیفا و در عملیات دوم نیز یک کشتی که مصوبه مربوط به ممنوعیت ورود به بندر حیفا را نقض کرده بود، هدف قرار گرفتند.
وی افزود که این دو عملیات با تعدادی از پهپادها انجام شد و با یاری خداوند متعال حملات به صورت دقیق به هدف اصابت کرد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت که عملیات مشترک بندر حیفا در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیستی در منطقه رفح صورت گرفت و دشمن بایستی منتظر عملیات‌های بی‌سابقه مشترک در دوره بعدی باشد تا تجاوزات جنایتکارانه و حشیانه خود علیه نوار غزه را متوقف کرده و محاصره علیه برادران ما در نوار غزه را رفع کند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین همه ارتش‌های عربی را به مشارکت در عملیات پشتیبانی مقاومت فلسطین در راستای انجام تکلیف دینی و انسانی در قبال ملت فلسطین فراخواند.
ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.
نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.