تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

معاون استاندار ایلام: رعایت بیطرفی و قانونمداری باید سرلوحه کار عوامل اجرایی انتخابات باشد

معاون استاندار ایلام: رعایت بیطرفی و قانونمداری باید سرلوحه کار عوامل اجرایی انتخابات باشد
نگاه اقتصاد
ایلام – معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر زمینه سازی برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر، گفت: ‌رعایت اصل بیطرفی، اجرای دقیق قانون و قانونمداری باید سرلوحه کار عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باشد.
محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام، با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور اظهار کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، جلسات ستاد انتخابات و کمیته های زیرمجموعه با حضور فرمانداران به طور مستمر در راستای حضور حداکثری و باشکوه اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای برگزار شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲, ابراز کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه یکی از بهترین انتخابات از لحاظ امنیت، سلامت، رقابت و میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رأی با تلاش همه دست اندرکاران بود.
حسنی با تاکید بر فراهم کردن امکانات و تمهیدات لازم برای انتخابات هشتم تیرماه، تصریح کرد: توسعه بسترهای ارتباطی در این دولت برای بهره مندی مردم عزیز استان روی داد و هر آنچه که برای برگزاری انتخابات به لحاظ مسائل ارتباطاتی نیاز داشت و دارد در استان فراهم است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: بیش از ۹۹.۲ درصد از شعبات اخذ رأی استان بر اساس اعلام ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به صورت آنلاین آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است.
حسنی با تاکید بر بی‌طرفی همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و دست اندرکاران انتخابات، گفت: خوشبختانه همه بسترهای لازم برای انتخابات باشکوه با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در سطح استان وجود دارد.
وی ابراز کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفند همکاری بسیاری خوبی بین هیئت‌های نظارت و اجرایی با بازرسی وجود داشت و همه این‌ بسترها به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه خواهد انجامید.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم و موارد مورد نیاز برای پیش بینی و آموزش و توجیه نمایندگان فرماندار و اعضای هیئت های اجرایی اقدامات لازم را انجام دهند.
حسنی خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان های ۱۲ گانه استان تمهیداتی اتخاذ کنند که یک ساعت قبل از آغاز انتخابات‌ و فرایند رأی گیری، دستگاه های احراز هویت در شعبات اخذ رای نصب و روشن شود و در ساعت مقرر با اعلام وزیر کشور در ساعت هشت صبح، همزمان با سراسر کشور فرایند انتخابات برگزار شود.
وی بیان کرد: در انتخابات هشتم تیرماه، چهار مؤلفه‌ سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث انتخابات گذشته اشاره فرموده‌اند، در این انتخابات هم سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی قرار دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ابراز کرد: مردم استان ایلام همواره در انتخابات، مشارکت حداکثری و حضور گسترده داشته‌اند که در انتخابات هشتم تیر نیز شاهد حضور باشکوه و خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم استان خواهیم بود.
به گزارش ایرنا در این نشست در خصوص تمهیدات لازم برای زیرساخت های ارتباطی، سخت افزاری و عوامل اجرایی در شعبات اخذ رای با حضور اعضای کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات استان بحث و تبادل نظر شد.
۶۳۳ شعبه اخذ رای در هشتم تیرماه میزبان حضور مردم استان برای شرکت حداکثری در انتخابات خواهد بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.