تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۲۲

اولین انتخاب شرکت در انتخابات است ✍️ سیدداود سجادی اسدآبادی

اولین انتخاب شرکت در انتخابات است ✍️ سیدداود سجادی اسدآبادی
نگاه اقتصاد

این روزها کشور ایران اسلامی سوگوار شهید رئیسی و هیئت همراه ایشان در سانحه بالگرد، در شهرستان ورزقان، استان آذربایجان شرقی است، شهیدی که در مدت ریاست جمهوری خود، تلاش های بیشماری را برای آبادانی و پیشرفت، جمهوری اسلامی ایران انجام داد و از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد، حتی در دقایق پایانی عمر خود باز در تلاش بود و در پایان یکی از همین سفرها و در مسیر پیگیری و حل مشکلات مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

بی شک ملت ایران تلاش ها و فداکاری‌های این فرزند خود را از خاطر نخواهند برد و تا همیشه قدردان این کوشش های خستگی ناپذیر او خواهند بود.

بعد از شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، انتخابات زود هنگام بر سر زبان ها افتاد و رقابت‌های نامزدهای انتخاب رئیس جمهور برای یک دوره چهار ساله جدید آغاز شد.

حال با توجه به این امر و ضرورت شرکت در انتخابات، به خوبی معلوم می شود که شرکت در انتخابات این دوره ریاست جمهوری، ملموس تر است و مردم باید حضور حداکثری داشته باشند.

حضور ما در انتخابات باعث می شود تا تلاش ها و مجاهدت های شهید جمهور و هیئت همراه ایشان در راه اعتلا آرمان های انقلاب و راه انقلاب و امام(ره) پرشور تر از گذشته ادامه یابد.

حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جهموری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب همواره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید داشته و بر این اعتقاد بودند که میزان، رأی ملت است، بعد از انقلاب نباید در مقایسه با قبل از انقلاب از سطح کمتری برخوردار باشد.

دشمنان در خارج از کشور و برخی از شکست خوردگان سیاسی در داخل، عدم حضور اندک را بهانه ای برای ناکارآمدی و مأیوس شدن مردم از انقلاب و نظام دانسته و از آن بهره برداری های مغرضانه سیاسی می کنند.

رهبر مستضعفان جهان انتخابات را یکی از مهم ترین رویکردهای سیاسی برای حفظ اسلام و حکومت اسلامی می دانستند، بنابراین شرکت در انتخابات مهم و سرنوشت ساز است و دلسوزان انقلاب را به پیش بردن تلاش های خود برای رفاه و آبادانی کشور، امیدوار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.