تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

شرحی بر عملکرد حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دولت سیزدهم

شرحی بر عملکرد حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دولت سیزدهم
نگاه اقتصاد

سیدزاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در نشست خبری و با حضور خبرنگاران گفت: اعتبارات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، استان ایلام در دولت سیزدهم در مجموع ۴۶۷۸/۸ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: برای روکش آسفالت، اعتباری به میزان ۳۰ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به طول بیش از ۹۱۵ کیلومتر در استان اجرا شده و یا در دست اقدام است.

چشمه خاور افزود: برای عملیات خط کشی سطح راه‌های استان در سه خط، کناره، وسط و عمر خط کشی ۱۲ ماه ایمن سازی خط نوشته در مجموع یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال به طول ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر انجام گرفت.

این مسئول خاطر نشان ساخت: برای نصب علائم در مسیر پایانه ها، ۸۲ هزار عدد انواع تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی به اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و برای جانمایی ۶۲ کیلومتر نیوجرسی و باکس بتنی با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، افزود: برای احداث پل و ابنیه فنی و پل بزرگ صلواتی، پل بزرگ کنجانچم و فدک در مجموع ۳۷۷ میلیارد و نیز برای اجرای عملیات اضطراری راه دور همه راه‌های استان با هزینه یک هزار و ۷۱۰ میلیارد، انجام گرفت.

این مسئول خاطر نشان ساخت: برای اجرای عملیات احداث ساختمان‌های پلیس راه و قرارگاه پلیس، راهدارخانه و کف پوش پایانه مرزی مهران و نصب سیستم‌های سرمایشی و خنک کننده در پایانه با هزینه یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات دولت کار و کرامت ذکر کرد.

وی گفت: برای احداث ساختمان و متحدثات، سرویس های بهداشتی، نگهداری محوطه و تبلیغات محیطی پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران، سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: برای احداث ساختمانهای آب خوری، سایبانهای دائم و موقت و کف پوش، یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار انجام گرفت.

چشمه خاور در پایان، افزود: برای احداث ساختمانهای پلیس راه دشت عباس، قرارگاه و کف پوش آنها در مجموع اعتباری به یک هزارو ۶۷ میلیارد هزینه تقبل شد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.