تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

گروه رسانه‌ای ندای زاگرس از مردم شریف برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد

گروه رسانه‌ای ندای زاگرس از  مردم شریف برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد
نگاه اقتصاد

دکتر سید خلیل سجادی؛ صاحب امتیاز هفته نامه ندای زاگرس و پایگاه‌های خبری نگاه اقتصاد، پویاخبر و ندای زاگرس با صدور پیامی از مردم شریف ایران اسلامی و ولایت مدار برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

در این مقطع مهم و سرنوشت ساز از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و به یاد شهدای پرواز اردیبهشت ماه۱۴۰۳، حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان شهیدشان، همچنین تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که برای پیشبرد اهداف اسلام ازجان و مال خویش گذشتند و در مقابل نقشه های شوم دشمنان و خباثت استکبار، میدان جهاد و مبارزه را خالی نکردند، اکنون رسالت ما بسیار سنگین است و آزمون بزرگ دیگری پیش روی ماست.

هشتم تیرماه ۱۴۰۳برای ملت عزیز ایران روزی مهم است، مشارکت گسترده مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بدون شک، منشأ تحول وا رتقاء اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرخوردگی دشمنان خواهدشد.

از این رو مشارکت قشرهای مختلف مردم در این انتخابات، منجر به اقتدار بیش از پیش نظام خواهدشد و برگ زرین دیگری از وفاداری ملت پر افتخار ایران اسلامی را به ثبت خواهد رساند و باعث خنثی سازی اقدامات شوم رسانه های معاند و تبلیغات منفی استکبار و رژیم جنایتکارو قاصب صهیونیستی در تبلیغ ناامیدی، و دلسردی در بین مردم عزیزمان می گردد.

نباید فراموش کرد که حضور پرشور و گسترده، مردم لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) بوده و مردم با حضور پررنگ خویش بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بیعت خواهند کرد.

 

 

وعده ما فردا هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور گسترده در پای صندوق های رای.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.