تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

ما و میدان انتخاب ✍️آزاده خرم

ما و میدان انتخاب  ✍️آزاده خرم
نگاه اقتصاد

روز موعود فرا رسیده و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی آغاز شده که مردم باید با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای وفاداری و طرفداریشان به نظام را به نمایش بگذارند.

امروز هر ایرانی سفیری برای نمایش وحدت ایرانیان در جهان است، امروز هر برگه رای نشانی سپید برای سربلندی ایران است، امروز هر قدمی که به سوی شعب برداشته می‌شود تلاشی برای تکمیل پازل اتحاد ایرانیان است.

امروز حضور هر ایرانی قطره‌ای‌ است که دریای همت ایرانیان را پربارتر و گسترده تر، انسجام بین ملت را پررنگ‌تر و اتحاد، وحدت و همدلی بین مردم را پرشورتر خواهد کرد.

اقوام مختلف ایرانیان از ترک و لر گرفته تا کرد و بلوچ و آذری، همگی امروز در دایره‌ای که نام ایران بر آن حک شده و می‌درخشد جای گرفته و امروز می‌آیند تا اتحاد خود را برای چندمین بار به نمایش بگذارند.

امروز هر برگه رای که به نام نامزدی نوشته می‌شود و هر بند انگشتی که برای انتخاب آبی می‌شود همگی سندهای پر افتخار برای هر ایرانی و پشتوانه‌ای محکم برای نظام هستند که به ثبت می‌رسند.

امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با رسیدن روز موعود انتخابات مردمی که خود را وفادار نظام می‌دانند از جای جای ایران با گام‌هایی محکم به سمت شعب اخذ رای رفته و در میدانی که رقابت انتخاباتی نام گرفته است پا می‌گذارند.

اگرچه در پایان هر رقابتی برندگان مشخص می‌شوند اما بی‌شک برنده اصلی امروز نه نامزدها بلکه ملت فهیم ایران هستند که با وجود تمامی مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی با حضورشان پشتیبانی خود را از نظام اعلام و به ثبت می‌رسانند.

آری امروز ما و میدان انتخاب قرار داریم و هر ایرانی باید رسالت خود را با حضورش در پای صندوق‌های اخذ رای به جا بیاورد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ۳۰ اردیبهشت ماه و شهادت وی و همراهانش برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.