تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵

استاندار ایلام: مردم با حضور پرشور در انتخابات جلوه‌های زیبای همدلی را ثبت کردند

استاندار ایلام: مردم با حضور پرشور در انتخابات جلوه‌های زیبای همدلی را ثبت کردند
نگاه اقتصاد

ایلام – ستاندار ایلام گفت: مردم این استان بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، جلوه‌های زیبایی از همدلی را ثبت کردند.

حسن بهرام‌نیا ” شامگاه جمعه در جریان بازدید از ۲ شعبه‌ اخذ رای در مدارس توحید و شهید چمران شهر ایلام، با بیان اینکه مردم ایلام در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات خوش درخشیدند، اظهار کرد: شور و شعف مردم در پای صندوق‌های مثال‌زدنی و ستودنی است.

وی با قدردانی از مردم و خداقوت به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در راستای کاهش مشارکت، بر روی بوق‌های تبلیغاتی خود حساب باز کرده بودند اما ملت ایران اسلامی بار دیگر، همه توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه عزت مردم و نظام جمهوری اسلامی و شادی روح شهدای انقلاب و خدمت با حضور مردم متعالی خواهد شد، یادآور شد: امروز مردم سلحشور و مقاوم ایلام در شعب اخذ رای حضور حداکثری و پرشوری داشتند و جلوه‌های زیبای از همدلی را ثبت کردند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه از همه کسانی‌که فرصت حضور در انتخابات را نداشته از فرصت باقیمانده و تمدید مهلت قانونی انتخابات برای حضور در پای صندوق‌های رای استفاده کند، ابراز کرد: همه عوامل اجرایی بستر مردم عزیز ایران اسلامی و استان ایلام را برای حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای فراهم کردند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای بلوغ سیاسی خود را نشان دادند، یادآور شد: انتخابات تجلی مشارکت مردم در صحنه‌ و عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این استان برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.