تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷

برپایی موکب شهدای مخابرات منطقه ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

برپایی موکب شهدای مخابرات منطقه ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم
نگاه اقتصاد

کارکنان مخابرات منطقه ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم با برپایی موکب در برگزاری جشن بزرگ غدیر مشارکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای مخابرات با برپایی موکب و پذیرایی و ارائه خدمت به مردم در جشن مردمی عید سعید غدیر شرکت نمودند.

مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام با حضور در موکب و عرض خدا قوت به همکاران حاضر در موکب بیان داشت: مایه افتخار و خوشحالی است که خانواده مخابرات منطقه با حضور در جشن‌ها و اعیاد بزرگ همچون جشن خیابانی عید سعید غدیر خم با برپایی موکب و میز خدمت، خدمتگزار مردم عزیز و شریف استان هستند و این توفیق نصیب کارکنان مخابرات گردیده است.

وی اظهار کرد: این جشن بزرگ و حضور جمعیت زیاد در این روز مبارک موجب ایجاد شور، شعف و شادمانی مردم شده و مجموعه مخابرات منطقه ایلام علاوه بر رسالت اصلی خود افتخار مشارکت در مراسمات مذهبی و ملی را دارد.

شایان ذکر است در موکب شهدای مخابرات منطقه ایلام نسبت به مولودی خوانی، پذیرایی از مردم با شربت و شیرینی و توزیع آب معدنی، و ایجاد غرفه ارائه سیم کارت رایگان همراه اول، با همکاری تعداد کثیری از کارکنان خدوم مخابرات صورت پذیرفت. و کلیه هزینه‌های موکب از محل نذورات و هدایای کارکنان مخابرات تامین گردیده است.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.