تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

بازدید رئیس کمیسیون مجلس  از طرح های راه و شهرسازی استان ایلام

بازدید رئیس کمیسیون مجلس  از طرح های راه و شهرسازی استان ایلام
نگاه اقتصاد

 

اجرای طرح های عظیم راه سازی، راه آهن و طرح های بازآفرینی شهری استان ایلام در بازدید رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار گرفتند.

 

در بازدید محمد رضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون از طرح های راه و شهرسازی استان ایلام به همراه عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اولویت بندی اجرای پروژه ها و راهکارهای تأمین اعتبار طرح ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، رئیس کمیسیون عمران مجلس که به عنوان هیأت همراه در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام سفر نموده است در بازدید از طرح های مختلف راه و شهرسازی استان گفت: اتصال استان ایلام به شبکه ریلی و همچنین تکمیل بزرگراه کرمانشاه- حمیل- ایلام- مهران و ارتقاء کیفی سایر راههای استان همچون راههای مهران- دهلران- اندیمشک می بایست در اولویت طرح ها و برنامه ها برای تأمین اعتبار قرار گیرد.

 

رضایی خاطر نشان کرد استان ایلام از معدود استانهایی است که به شبکه ریلی و آزاد راهی دسترسی ندارد هر چند که مقدمات اجرای این طرح ها فراهم شده است و می بایست با افزایش اعتبارات روند اجرای این طرح ها تسریع شود.

 

مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید طرح های این اداره کل به همراه رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استان ایلام به لحاظ شرایط جغرافیایی و موقعیتی که با کشور عراق دارد به عنوان نزدیکترین نقطه به مرکز کشور عراق و عتبات عالیات می بایست زیرساختهایی مناسب برای این موقعیت داشته باشد و هر چند کارهای بزرگی در این زمینه در دست اقدام هست اما شرایط تزریق اعتبار می بایست به گونه ای پیش برود تا ضمن تسریع روند اجرای طرح ها و برنامه های موجود، پروژه های بیشتری در حوزه راه تعریف و به مرحله اجرا برسد.

 

وی همچنین به بحث ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی و حاشیه شهر ها به خصوص شهر ایلام اشاره کرد و خواستار افزایش اعتبارات طرح های اجرایی در این زمینه همچون ساختمان برج هنر اسلامی و… شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.