تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام:

دولت سیزدهم بر اجرای سیاست های نظام و شعار رهبری اهتمام دارد

دولت سیزدهم بر اجرای سیاست های نظام و شعار رهبری اهتمام دارد
ایلام - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم بر اجرای سیاست های نظام و عمل به شعار مقام معظم رهبری در پشتیبانی از تولید اهتمام جدی دارد.

 

شهریار عباسی در آیین افتتاح پست کمپکت ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی ایوان اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده و دولت سیزدهم بر اجرای این سیاست ها و تحقق آن تأکید دارد.

وی افزود: باید راه را برای تولید بیشتر، هموار و تسهیل گری را به عنوان امری ضروری سرلوحه کار قرار دهیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اجرای این مهم را از برنامه های راهبردی در مدیریت استان خواند و گفت: باید از همه ظرفیت ها جهت افزایش اشتغال، رونق تولید و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با دوازدهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران ارشد استانی پست کمپکت ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی ایوان ( شرکت فولاد زاگرس ) با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم تعدادی از کامیون داران با مطرح کردن مشکلات موجود در زمینه حمل و نقل و باربری پتروشیمی خواستار مطالبات خود شدند و عباسی ضمن قول مساعد در جهت رفع موانع و مشکلات کامیون دارن این شهرستان قول مساعد پیگیری موارد مطرح شده را داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.