تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

استاندار ایلام: وعده های دولت در حال محقق شدن است

استاندار ایلام: وعده های دولت در حال محقق شدن است
ایلام _ استاندار ایلام با بیان اینکه کارها و برنامه ها در سایه همکاری و همدلی مسوولان پیش خواهد رفت، گفت: آنچه جزو وعده های دولت بوده، یک به یک در حال محقق شدن است.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی و طرح بهسازی چهار خطه کردن میسر مهران به دهلران افزود: دولت در شرایطی کار را آغاز کرد که خزانه خالی بود و از طرفی هم دولت به بانک مرکزی بدهکار بود که با وجود همه مشکلات با تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم رفع شد و کار عمرانی بطور شبانه روزی در کشور آغاز شد.

وی تاکید کرد: دولت با تار و پود خود برای معشیت و رفاه مردم تلاش می کند.

وی با ذکر اینکه شهرستان دهلران به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، ادامه داد: گوشه گوشه استان کار عمرانی است که این اقدامات در سایه همدلی و هم صدایی است.

استاندار ایلام بیان کرد: ۶ ماه است که در استان حضور پیدا کردم و در این مقطع همواره امام جمعه دهلران مشکلات راه این شهرستان را پیگیری می کردند.

وی راه ترانزیت حرم تا حرم را کار بسیار بزرگی دانست که به لطف خدا و با حمایت دولت در حال انجام است.

وی گفت: امروز فرصت بسیار خوبی بود که در جمع مردم دهلران قرار بگیرم و جویای مشکلات و مسایل آنان در تمامی بعدهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی آنان باشیم.

وی از همه مدیران، معاونان استاندار، امام جمعه دهلران، نماینده مردم ایلام در مجلس، جانشین فرمانده سپاه استان، اعضای شورای تامین استان و فرماندار دهلران که در این آیین حضور دارند، قدردانی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.