تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

برگزاری همایش امتداد مقاومت + گزارش تصویری

برگزاری همایش امتداد مقاومت + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد  - همایش امتداد مقاومت به همت جامعه اسلامی کارمندان برگزارشد.

 

به پاس قدردانی از مجاهدت ها و ایثارگری های شهدای جبهه مقاومت و در راس آنها سردار سرافراز دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل استکبار جهانی، همایش امتداد مقاومت، به مناسبت فرارسیدن قیام ۱۵ خرداد به همت جامعه اسلامی کارمندان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، شهرداری ورامین و…برگزار شد.

 

در این همایش که با سخنرانی سردار محمد امامقلی معاون پشتیبانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب، دکتر سید کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین وسردار بنی مصطفی برگزار شد، از خانواده های معظم شهدای مقاومت ،مدافع حرم، قیام ۱۵ خرداد… تجلیل به عمل آمد.

 

شایان ذکر است سید کمال الدین سجادی دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان و سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری دراین همایش که به مناسبت قیام خونین ۱۵خرداد مردم شهرستان ورامین برپا شده بود گفت:ماه خرداد وقایع مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و پس از سخنرانی امام بر علیه شاه خائن در سال ۴۲ مردم ورامین حرکت کردند و با تدین و شهادت طلبی خود مبدا و آغاز انقلاب اسلامی را رقم زدند و در تاریخ ثبت شدند.

 

وی افزود: تعابیر امام خمینی(ره) در مورد پانزده خرداد جالب است و این واقعه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می دانند و به خاطر آن آنرا برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان پانزده خرداد را پیوند دهنده یوم الله ۲۲ بهمن دانست و تصریح کرد: فداکاری و جانفشانی های مردم این دیار در تاریخ ثبت شده و باید این ایام و یاد شهیدان همیشه زنده نگه داشته شود.

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سند معتبر و منشور چهل ساله دوم انقلاب دانست و گفت: این سند گنجینه ای است که در اختیار مسئولان نظام قرار گرفته است و در آن فلسفه وجودی و دستاوردهای نظام به رشته تحریر آمده است.

 

دکتر سجادی ادامه داد: نظام اسلامی بسیار مظلوم است و در هیچ جنگی شروع کننده آن نبوده است ولی قدرتمندانه و عزتمندانه به دفاع پرداخته ایم و در مورد مدیریت جهادی نیز به سامان دادن این مهم پرداخته ایم.

 

وی بیان داشت: برکات انقلاب اسلامی فراوان بوده است و مهمترین آن این است که از یک رژیم مغضوب، بی اراده و فاسد را در قبل از انقلاب به کشوری دارای عزت قدرت و سربلندی تبدیل کرده است.

 

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان با تقدیر از تلاش های دولت مردمی در جهت حل مشکلات گفت: خوشبختانه دولت در مسیر درستی حرکت می‌کند و این جراحی اقتصادی قطعا به نفع مردم و نظام خواهد بود.

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان عنوان کرد: جهاد تبیین در خصوص روایت صحیح تمامی ایام یک ضرورت است و در خصوص این مسئله امید آفرینی و آینده اندیشی مد نظر قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.