تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

​در بازدید از «لوله و ماشین‌سازی ایران» مورد تاکید قرار گرفت/ ظرفیت‌های بانک صادرات ایران در خدمت تولید کشور است

​در بازدید از «لوله و ماشین‌سازی ایران» مورد تاکید قرار گرفت/ ظرفیت‌های بانک صادرات ایران در خدمت تولید کشور است
نگاه اقتصاد - مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» بر حمایت از تولید و اشتغال و پشتیبانی از صنایع بزرگ کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در جریان این بازدید در نشستی با محمدرضا بابایی، مدیرعامل شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این شرکت در جهت سودآوری و ایفای نقش مؤثر در حمایت از صندوق ‌بازنشستگی کشوری، بر تقویت ارتباط و توسعه همکاری بانک با این مجموعه تاکید کرد.

سیفی با بیان اینکه با بازتعریف این ارتباط و همکاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بانک، می‌توان خدمات و محصولات متنوع بانک صادرات ایران را برای خدمت به تولید در این شرکت به کار گرفت، افزود: بانک صادرات ایران از نظر پوشش داخلی و خارجی شبکه شعب به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های کشور است و با وجود تمامی تنگناهای بین‌المللی از اروپا تا آسیای میانه و خلیج‌فارس امکانات مناسبی برای کمک به تداوم تولید و صادرات و خدمات متنوع بانکی و همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه از جمله بیمه، کارگزاری، واسپاری، صرافی، خدمات متنوع بانکداری الکترونیک و بانکداری غیرحضوری دارد.

او افزود: این بانک در داخل کشور نیز سریع‌ترین شبکه دسترسی به شعب را دارد و بانک با استفاده از ابزارهای مختلف مالی و بانکی برای حضور بیشتر در تامین مالی و حمایت از این شرکت آمادگی کامل دارد.

محمدرضا بابایی نیز در این نشست با استقبال از حضور مدیران بانک در این شرکت، این دیدار را به فال نیک گرفت و با ارائه گزارش مفصلی از  توانمندی‌ها و سابقه این شرکت در تولید انواع لوله در کشور، بر توسعه همکاری با بانک صادرات ایران تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.