تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

نشست صمیمی جمعی از پیشکسوتان بانک صادرات ایران با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان

نشست صمیمی جمعی از پیشکسوتان بانک صادرات ایران با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان
نگاه اقتصاد - جمعی از پیشکسوتان بانک صادرات ایران با اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان اين بانک در تهران دیدار کردند.

در این دیدار که آقایان بریمانی، ناصری، مروتی و خانی از کانون و پیشکسوتانی عزیزی چون آقایان جمشید صالحی، منعم، فرحبخش، رسول خانی، عادلی، اصغری، طاهری، حیدری کیاء و طاهرپور حضور داشتند به ارائه دیدگاه‌ها و نکته نظرات خویش در خصوص مسائل و مشکلات معیشتی، رفاهی، قدر السهم صندوق آتیه، تشکیل کارگروه تخصصی رسیدگی به آتیه و درمان همکاران پرداختند.

در ادامه مروتی؛ عضو هیات مدیره و مدیر مالی کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به همکاران بازنشسته با مروری بر اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از طریق کانون جدید مطالبی را بیان داشتند و از حسن توجه همکاران حاضر در جلسه با ارائه پیشنهادات خود در صدد حمایت و همراهی کانون هستند تشکر و این حمایت با استقبال اعضاء هیأت مدیره کانون مواجه شد که در این باره توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند.

همچنین بریمانی؛ مدیر و رئیس هیات مدیره کانون خاطرنشان ساخت: بنده و همکارانم در بدو شروع مسئولیت خطیر خدمت رسانی به همکاران عزیز متعهدانه در این مسیر قدم نهاده‌ایم و تلاش می‌کنیم این رسالت سنگین را به نحو شایسته به انجام برسانیم.

وی افزود: در این مدت کوتاه ارتباطات خوبی با مدیران عالی بانک برقرار گردیده است که جا دارد از مساعدت‌های این بزرگواران خصوصاْ در بحث پیگیری صندوق و شفاف سازی آن قدردانی بنماییم.

ایشان اضافه کرد: قطعاً توقعات و انتظارات همکاران عزیزمان به لحاظ معیشتی و رفاهی با توجه به شرایط حاد اقتصادی همکاران و تورم موجود قابل درک است، که امیدواریم با پیگیریها و اقداماتی که از سوی بانک در حال انجام است به ویژه در بخش درمان کمک شایانی به همکاران صورت گیرد.

مدیرعامل کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با اشاره به سوالات و دیدگاه‌های مختلفی که در خصوص قدرالسهم صندوق آتیه و شفاف سازی مطالبات همکاران از این طریق وجود دارد اظهار داشت: این مسئله در حال حاضر به صورت جدی در دستور کار کانون بوده که با فراخوان صورت گرفته و رایزنی با مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه در بانک صادرات تلاش می‌شود تا حقوق همکاران به صورت شفاف بررسی و معین گردد.

وی افزود: اینکه معدود افرادی از همکاران با ارائه استدلال‌ها و طرح مطالب متفرقه و ناقص از تخصیص منابع بسیار هنگفت و یا بالعکس بسیار ناچیز سخن می‌گویند، قطعاً هیچ کدام از این موارد نمی‌تواند صحت داشته باشد، مگر با استخراج اطلاعات صحیح، کارشناسی و موثق از سوی دست اندرکاران و کارگروه تخصصی صندوق آتیه، که با نظر کارشناسان رسمی دادگستری صورت خواهد گرفت.

گفتنی است: در ادامه این نشست آقایان ناصری، و خانی مسائلی را در خصوص اقدامات کانون تاکنون در حوزه های مختلف بیان داشتند.

همچنین آقایان صالحی، منعم، عادلی، حیدری کیاء، طاهرپور، طاهری، رسولخانی و فرحبخش مباحث مختلفی را در خصوص صندوق آتیه اقدامات صورت گرفته در گذشته و روند رسیدگی در آینده با ایجاد کارگروه تخصصی با محوریت کانون بازنشستگان که بزودی صورت خواهد گرفت بیان داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.