تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی: حذف تبلیغات کاغذی نقطه قوت انتخابات/بی‌طرفی دولت شایسته قدردانی است

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی: حذف تبلیغات کاغذی نقطه قوت انتخابات/بی‌طرفی دولت شایسته قدردانی است
تهران- دبیر سیاسی جبهه ایستادگی بی‌طرفی دولت را شایسته قدردانی و برگزاری برخی از فرایندهای انتخابات را به شکل الکترونیکی

و همچنین حذف تبلیغات کاغذی را از نقاط قوت انتخابات دانست.

حسین کنعانی مقدم درباره فرآیند برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت: هرچه به سمت دیجیتالی و الکترونیکی شدن انتخابات می‌رویم روند برگزاری سریعتر انجام می شود.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی افزود: ما در این انتخابات دو نقطه قوت داشتیم یکی بحث تبلیغات از آن حالت کاغذی و پوستری کنار رفت و صدا و سیما توانست فیلم های تبلیغاتی را پخش کند که مزیت خوبی بود و باعث شد مردم به شیوه های نوین انتخاباتی عادت کنند.

وی گفت: یکی دیگر از مزایای این انتخابات برای اولین بار احراز هویت تماما الکترونیکی بود که موجب شد شمارش آرا و نتایج سریعتر با کمترین اختلاف و دخالت دست شمارش شود به خصوص در مناطقی که کاملا الکترونیکی بود.

بی‌طرفی دولت در انتخابات شایسته قدردانی است

کنعانی مقدم گفت: دولت بی طرفی خود را در بحث انتخابات حفظ کرد و سعی کرد در بحث همکاری با شورای نگهبان و هیات‌های نظارت فضای امن انتخابات را فراهم کند، چهار مولفه ای که رهبری به آن تاکید داشتند سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت که سلامت و امنیت آن بستگی عملکرد دولت داشت که در این مسیر دولت توانست به قبولی برسد.

دبیرسیاسی جبهه ایستادگی گفت: با ترکیب مجلس آینده می‌توان پیش بینی کرد رقابت‌ها در داخل مجلس خیلی شدید باشد.

ملت به بلوغ سیاسی رسیده اند

دبیرسیاسی جبهه ایستادگی درباره برگزاری مدبرانه انتخابات با حداقل حاشیه‌هایی که در ادوار گذشته در برخی حوزه‌های انتخابیه کشور دچار آن می‌شد گفت: ملت ما به یک بلوغ سیاسی رسیده اند و بعد از برگزاری این همه انتخابات و پشت سر گذاشتن هزاران اتفاق از بلوغ سیاسی کامل برخوردارند و می‌توانند با دقت بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنند و این یکی از محسنات ملت ما است که در فرایند دموکراسی قواعد بازی را رعایت می‌کنند.

تلاش دولت برای رساندن صندوق به دورترین نقاط کشور جای تشکر دارد

کنعانی مقدم درباره تلاش دولت و رساندن صندوق به دورترین نقاط کشور گفت: اقدام خوب و گسترده ای بود که جای تشکر دارد و مردم هم نشان دادند که تلاش می کنند که کشورشان از گزند ناملایمات سیاسی حفظ کنند. به همین دلیل به صحنه آمدند و مطمئن هستند که کسی جز خودشان دلسوز آنها نیست و عملا در صحنه نشان دادند که خودشان انتخاب‌گر خوبی هستند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.