تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

ارغوان/به بهانه‌ی نکوداشت استاد خداداد ابراهیمی ✍️ عمران خودآموز

ارغوان/به بهانه‌ی نکوداشت استاد خداداد ابراهیمی    ✍️ عمران خودآموز
نگاه اقتصاد

خداداد ابراهیمی از سرمایه‌های سترگ فرهنگی و اجتماعی ایلام است که آهسته و پیوسته، از کلاس درس تا بالاترین سطوح فرهنگی و رسانه‌ای کشور طی طریق کرده و آثار ماندگاری را به یادگار گذاشته است.

استاد ابراهیمی نامی آشنا در میان روزنامه‌نگاران نشریات محلی کشور است که در سطح ملی خوش درخشیده، اما هیچگاه خاستگاه محلی خود را فراموش نکرده و از نقش و تاثیر نشریات محلی غافل نشده است.

تلاش وی برای گسترش دامنه‌ی تاثیرگذاری نشریات محلی به برگزاری اولین همایش خانه‌های مطبوعات محلی کشور (استان ایلام-۱۳۸۸) و تاسیس خانه مطبوعات ایران انجامیده و همواره ظرفیت‌ها و مضایق مطبوعات محلی را با قلم و کلام نافذ خود به سمع و نظر مسئولان ملی رسانده است.

قلم خداداد ابراهیمی هیچگاه از دغدغه و جوهره‌ی فرهنگی فاصله نگرفته و از معدود نویسندگانی است که مطالب محلی‌اش بازتاب ملی یافته و صدای رسای رسانه‌های محلی بوده است.

این نویسنده، روزنامه‌نگار و داستان‌نویس پیشکسوت استان ایلام بارها و بارها با فروتنی و مناعت طبع از نخبگان و فعالان فرهنگی و ادبی استان و کشور تجلیل کرده و اینک جا دارد به پاس یک عمر خدمت خالصانه به فرهنگ و ادب و رسانه‌ی ایلام و ایران مورد تجلیل قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.