تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

جزییات برگزاری امتحانات دانشگاه ایلام به صورت مجازی

جزییات برگزاری امتحانات دانشگاه ایلام به صورت مجازی
ایلام - رییس دانشگاه ایلام گفت: تمامی امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۹-۹۸ این دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی (غیرحضوری) برگزار می‌شود.

محمد علی‌اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط جدید کرونا و احتمال خطر انتقال بیماری هنگام بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی این تصمیم اتخاذ شده است.

وی افزود: حفظ سلامت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در اولویت قرار دارد و برنامه اجرای کلاس‌های دروس عملی و دروسی که به تشخیص مدرس به صورت مجازی امکان‌پذیر نیست، متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس دانشگاه ایلام گفت: همه اعضای هیات علمی و مدرسان در نحوه نمره‌بندی دروس از استقلال کامل برخوردار بوده و می‌توانند با جمع‌بندی تکالیف و تمرین‌های انجام شده توسط دانشجویان و آزمون مجازی پایان ترم، نمرات پایانی را حداکثر تا تاریخ ۳۰ مرداد از طریق سامانه گلستان اعلام کنند.

علی‌اکبری یادآور شد: همه راهنمایی‌های لازم در خصوص نحوه برگزاری آزمون مجازی توسط اداره آموزش مجازی ارائه و برنامه امتحانی پایان نیمسال از طریق سامانه گلستان اعلام خواهد شد.

وی از اساتید و مدرسان درخواست کرد در ارزیابی دانشجویان، تمام شرایط موجود در ارائه مجازی دروس و مشکلات پیش‌بینی نشده را در نظر داشته باشند.

تهدید کرونا بهترین فرصت برای تحقق دولت الکترونیک

رییس دانشگاه ایلام گفت: تهدید کرونا بهترین فرصت برای تحقق دولت الکترونیک و استقرار و توسعه آموزش مجازی در دانشگاه ایلام شده است.

علی‌اکبری افزود: با وجود همه پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بحران کرونا در جامعه، اما باید از این تهدید به عنوان یک فرصت مناسب برای تحقق دولت الکترونیک و استقرار و توسعه آموزش مجازی به عنوان راه برگشت‌ناپذیر دانشگاه ایلام استفاده کرد.

وی یادآور شد: با بسترسازی‌هایی که در ۶ سال گذشته انجام شده است و با تلاش‌ شبانه‌روزی متولیان، روند استقرار و توسعه آموزش مجازی در دانشگاه ایلام مطلوب و رضایت‌بخش است.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.