تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۱

شبکه آبرسانی پنج روستای ایلام اصلاح و توسعه یافت

شبکه آبرسانی پنج روستای ایلام اصلاح و توسعه یافت
نگاه اقتصاد

ایلام – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در پنج روستای این استان، گفت: شبکه آب “پیامن علیا”، “پیامن وسطی” و “پیامن سفلی”، “وارگه” و “کُل کُل” اصلاح و توسعه می یابد.

“محمد محمدی” در گفت و گو با خبرنگار ما از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب و انشعابات “سه روستای دهستان زردلان” شهرستان تازه تاسیس هلیلان خبر داد و اظهار کرد: این روستاها شامل “پیامن علیا”، “پیامن وسطی” و “پیامن سفلی” از توابع بخش چشمان دهستان زردلان شهرستان هلیلان خبر داد.

محمدی گفت: با توجه به فرسودگی و قدمت بالای شبکه های توزیع آب روستاهای مذکور که مشکلات هدر رفت و توزیع نامتوازن آب در روستا را طی سنوات متوالی ایجاد کرده بود، شرکت آب و فاضلاب استان با انجام مطالعات، طراحی و تحلیل شبکه توزیع و با مشارکت بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، خیر آبرسان کشور، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب سه روستای دهستان زردلان شامل “پیامن علیا”، “پیامن وسطی” و “پیامن سفلی” را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا عملیات اجرایی بازسازی شبکه به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن به اقطار ۲۰،۶۳،۷۵و۱۱۰ میلی‌متر همراه با استانداردسازی ۸۰ فقره انشعاب آب در قالب یک پیمان با مبلغ قرارداد ۱۲/۸میلیارد ریال در این روستاها آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: در اردیبهشت سال جاری نیز شرکت آب و فاضلاب شهرستان چرداول اقدام به توسعه ۴۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب در روستاهای”وارگه” و “کُل کُل” به صورت امانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، جمعیتی بالغ بر ۲۹۳ نفر از آب سالم، پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی یادآور شد: در سال گذشته به منظور تامین آب شرب پایدار و سالم، ۶ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال به صورت امانی در سطح شهرستان چرداول اصلاح و توسعه یافت.

وی گفت: با توجه به رسالت شرکت آبفا در راستای توسعه خطوط آبرسانی و بهره مندی مشترکین از آب شرب سالم و پایدار و همچنین تقسیم عادلانه آب، در سال گذشته، حدود ۶ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال به صورت امانی در سطح شهرستان چرداول اصلاح و توسعه یافت.

چرداول با مرکزیت شهر سرابله یکی از شهرستان های استان ایلام است./ایرنا 

 

 

 

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر

#شرکت_آب_و_فاضلاب_استان_ایلام

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.