تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

دعوت از دکتر بادامچیان جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 

دعوت از دکتر بادامچیان جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 
نگاه اقتصاد
حکیم دکتر حسین روازاده، دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به نمایندگی از جبهه یاس (یاران انقلابی، سلام) در گفتگویی از دکتر بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
ایشان پیرامون حمایت و دعوت از دکتر اسدالله بادامچیان جهت حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار داشت:
با توجه به فضای مهم انتخاباتی و شرایط کنونی اقتصادی و جهانی، از بین شخصیت های مطرح، صالح ترین فردی که در این شرایط می تواند سکان ریاست جمهوری کشور را برعهده گیرد آقای دکتر اسدالله بادامچیان است. از این رو، جمعی از نیروهای فعال و جوان و انقلابی از ایشان دعوت کردند تا در این عرصه حضور یابند.
و ی افزود: امیدواریم ایشان، این دعوت را پذیرا باشند.
دکتر روازاده در ارتباط با دلایل مهم حمایت و دعوت از ایشان جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: دکتر بادامچیان از پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و از یاران دیرین امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (حفظ الله) است که اقدامات موثری را با همراهی شهیدان مظلوم بهشتی، رجایی و باهنر و همچنین، رئیس جمهور شهید خدمت، حضرت آیت الله رئیسی در راستای حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، دیپلماسی عمومی، امور بین الملل، بالاخص آخرین دست‌آورد آن، در پیوستن ایران به اتحادیه بریکس بوده است، همچنین فعالیت های سیاسی و مهمی در جهت خنثی کردن نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی در مسیر خدمت به مردم عزیز ایران انجام داده اند.
وی اضافه کرد: دکتربادامچیان، حدود ۲۰ سال، ریاست کمیسیون ماده ۱۰ احزاب کشور را بعهده داشته و در حال حاضر، رئیس مجمع عمومی خانه احزاب ایران در دوره اخیر است و ارتباط خوب و موثری با احزاب کشور دارند که در همین راستا، این ظرفیت وجود دارد که با همدلی و همیاری همه دوستداران انقلاب اسلامی، بر مشکلات کشور فائق آیند.
دکتر روازاده ادامه داد: ایشان، تسلط و اشراف کافی و وافی بر علم اقتصاد و علاوه بر آن اقتصاد اسلامی و اشراف بر تجارت و اقتصاد بومی ایران دارند که یکی از محسنات ایشان است.
وی خاطرنشان ساخت: افزون بر تجربه سال‌های طولانی فعالیت سیاسی، می توان گفت: ایشان چهره هوشمند بین المللی و موثر در تصمیم گیری های نظام جمهوری اسلامی ایران است و در چنین برهه ای از زمان که کشور نیاز به فرد اصلح انقلابی با توانمندی بالائی دارد، یار دیرین رهبری معظم انقلاب و محور ایجاد اتفاق بین جناح ها و گروه های سیاسی، کسی بهتر از دکتر اسدالله بادامچیان نمی باشد که همیشه، در طول انقلاب اسلامی با زکاوت تمام، از هر گونه تفرقه و انحراف در پیامدهای بوجود آمده به نحو احسن و مدبرانه، همگام با ولایت، کشور را رهانیده است.
#
#
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز
#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس
#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر
#دکتر_اسدالله_بادامچیان
#جبهه_یاس
#دکتر_روازاده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.