تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۲

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی
نگاه اقتصاد - دکتر علی‌محمدی رئيس دانشگاه ايلام با صدور پیامی ضمن تبریک یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی، تأکيد کرد امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرتمندترین نظامهای سیاسی جهان است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ با درایت و تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رای تاریخی مردم مومن و سرافراز ایران اسلامی به جمهوری اسلامی، ثمره خون جوانان وطن در مبارزه با استکبار و استبداد به ثمر نشست و دوره جدیدی از افتخار و عزت در تاریخ ایران آغاز گشت.

علیرغم تمام توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی، امروز شاهد پیشرفت‌های خیره کننده ملت ایران در سطوح مختلف علمی، فناوری، دفاعی و اقتصادی هستیم و از طرفی با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم شریف ایران اسلامی پروژه فشار حداکثری و براندازی با شکست روبرو شده و امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرتمندترین نظامهای سیاسی جهان و امید آزادیخواهان عالم است.

اینجانب یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را خدمت مردم شریف استان ایلام، جامعه فرهیخته دانشگاهی استان و اساتید، کارکنان و دانشجویان ارجمند دانشگاه ایلام تبریک عرض می‌نمایم و شکوه و سربلندی همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

طاهر علی‌محمدی
رئیس دانشگاه ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.