تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

سُکان فرهنگ و هنر ایلام همچنان در دست هنرمندان باقی ماند   *مجتبی تابش

سُکان فرهنگ و هنر ایلام همچنان در دست هنرمندان باقی ماند   *مجتبی تابش
نگاه اقتصاد
دو سال پیش برای رفتن عمران خودآموز با غم نوشتم که عمران فرهنگ رفت، و الان نیز با حسرتی برای علی هوشمند می نویسم که علی فرهنگ رفت. اما لایه های امید باقی است و خوشحالیم و خدا را شکر می کنیم علی هلشی ، علی فرهنگ می آید . و انجام کار فرهنگی در دست اصحاب فرهنگ استان باقی می ماند.
پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ بیست و هفت ماه خدمت در کسوت مدیر کلی آقای علی هوشمند به پایان رسید و طی آیینی با حضور رمضانی مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نجفی مدیر کل توسعه منابع استانداری مدیران کل ادارات ، مهمانان اداری ، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان کرسی خدمت را به آقای علی هلشی تحویل داد.
علی هوشمند از هنرمندان بنام و باسابقه استان ایلام که اسفند ۱۴۰۰ در منصبی بنام مدیر کلی، پست خود را در عرصه خدمت به فرهنگ ، هنر ، رسانه ، قرآن و عترت از عمران خود آموز تحویل گرفت ؛ بحق سربازی مخلص بود که خدمت خود را با دست آوردهای متنوعی در عرصه های ابلاغی و نبوغی برای استان به پایان رساند.
به نظر نگارنده با وجود محدودیت‌های مالی هر چند آمارهای فعالیت های انجام گرفته در عرصه های مختلف بسیار است اما مهمترین اقداماتی که ایشان با کمک معاونت‌های محترم و کارکنان فرهنگی ، هنری ، توسعه منابع، اصحاب رسانه و هنرمندان استان انجام دادند ایجاد قرارگاه رسانه ای اربعین و ایجاد موکب های شهدای فرهنگ هنر و رسانه و موکب هنری شین می باشد که ظرفیت استان ایلام را به عنوان پایتخت اربعین از نظر رسانه ای ، فرهنگی، هنری به رخ دیگر استانها کشید.
از دیگر اقدامات مهم انجام گرفته در زمان تصدی ایشان می‌توان به : تدوین نقشه فرهنگی استان ، برگزاری جشنواره طنز “تی تالی’ ، برگزاری جشنواره نمایش شرهانی،برگزاری دوره های آموزش هنر در مناطق محروم ، برگزاری دو دوره اکسپو هنری(فروش آثار هنری تجسمی) ،برگزاری سه برنامه تجلیل از مفاخر استان ، برگزاری ۸ برنامه موسیقی در سلسله چنگ ، اجرای سه برنامه‌ی یکصدا ایران، اجرای نمایش های متنوع در تماشاخانه استاد باسره و نمایشگاه های متنوع در نگارخانه استاد صندوق آبادی و دهها برنامه ی ارزنده ی دیگر فرهنگی و هنری قابلیت ذکر دارند نام برد.
علی هوشمند به عنوان معاون هنری مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.
و اما علی هلشی ، هنرمند حوزه خوشنویسی، قاری قرآن و مدیر نام آشنا و تجربه آموخته است، که با بیش از بیست و هفت سال سابقه در پست‌های متنوع از روابط عمومی تا مدیر شهرستان، به انجام وظیفه پرداخته و از امروز به عنوان سکاندار عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجام وظیفه خواهدکرد. وی از فرزندان لایق این استان است که برایش آرزو می کنم خدمت خود را در جهت تعالی فرهنگ، هنر ، رسانه و قرآن و عترت به نحو مطلوب به سرانجام برساند.
#
#
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز
#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس
#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر
#مجتبی_تابش

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.