تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

سردار فدوی: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار و عظمت کشور است

سردار فدوی: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار و عظمت کشور است
نگاه اقتصاد
ایلام- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عاملی مهم برای شکست توطئه ها و دسیسه های دشمن است، گفت: تبیین ضرورت مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات، وظیفه ای همگان از جمله نیروهای سپاه و بسیج است.
به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیبن تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری یک تکلیف همگانی است چراکه حماسه حضور مردم همواره خنثی کننده دسیسه و توطئه‌های شوم دشمنان کشور و نظام اسلامی است.
وی با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری با شهادت آیت الله رئیسی، ابراز کرد: تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، یک وظیفه و تکلیف برای همه از جمله مجموعه سپاه و بسیج است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به شهادت حدود ۲۰۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس، گفت: مشارکت فعال و پرشور مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب و کشور را ناامید کرده و مانع اشتباه محاسباتی آنها می شود.
وی در ادامه با اشاره به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان، ابراز کرد: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت با اتکا به قدرت ایمان، عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده و آنها را چالش کشیده اند.
سردار فدوی افزود: سپاه و بسیج پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده و به تکالیف خود عمل می‌کنند و باور داریم براساس وعده خداوند، بهترین‌ها برای ملت و کشور ایران رقم خواهد خورد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین، با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت، اظهار کرد: بعد از شهادت آیت الله رئیسی، شناخت ما و جامعه از ایشان بیشتر شد، همان شناختی که بعد از شهادت مظلومانه شهید بهشتی برای مردم نمایان شد.
محمد سبحان حسنی با بیان اینکه استان ایلام ۴۲۰ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد، گفت: این استان بیشترین مرز را با کشور عراق دارد و در حال حاضر این مرز به عنوان امن‌ترین مرز کشور شناخته می‌شود.
وی با اشاره به حضور مردم استان ایلام در صحنه‌های مختلف، یادآور شد: امنیت استان ایلام ناشی از خود مردم است، خود مردم امنیت تولید می‌کنند و بر این اساس، خیال مسئولان ملی از مرزهای استان ایلام راحت است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم استان ایلام قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود برجای گذاشتند و امروز هم همچنان در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی بود و در این راه گام بر می دارند.
وی ابراز کرد: سپاه برآمده از مردم است، امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده و شاخه‌های آن کل منطقه را در برگرفته است و این در حالی است که استخوان‌های استکبار در حال خورد شدن است.
حسنی با بیان اینکه فداکاری‌های سپاه در عرصه‌های مختلف برای ملت ایران همچنان ادامه دارد تا این درخت هر روز تنومند شود، گفت: خدمات سردار “جمال شاکرمی” در استان قابل قدردانی و تشکر است، ایشان نقطه اتکاء ما در بزنگاه‌های مختلف برای استان بود.
وی خاطرنشان کرد: به سردار سرافراز سردار حسینی نیز خیر مقدم عرض می‌کنیم، مردم از ایشان شناخت کافی دارند و امیدواریم منجر به بالندگی در استان شود.
به گزارش ایرنا، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این آیین از خدمات و تلاش های سردار “جمال شاکرمی” قدردانی و سردار “سید صادق حسینی” به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام معرفی شد./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.