تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۰

صهیونیست‌ها با پیشرفته‌ترین تجهیزات توان مقابله با حماس را ندارند

صهیونیست‌ها با پیشرفته‌ترین تجهیزات توان مقابله با حماس را ندارند
نگاه اقتصاد - نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: صهیونیست‌ها با پیشرفته‌ترین تجهیزات زمینی و هوایی توان مقابله دربرابر حماس را ندارند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام؛ حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی‌تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در آیین اجرای نماز وحدت که به مناسبت هفته بسیج با شعار روشن‌گری، بصیرت افزایی، جهاد تبیین به میزبانی مخابرات منطقه ایلام برگزار شد، اظهار داشت:
رهبر کبیر انقلاب پس از پیروزی انقلاب دستور تشکیل بسیج بیست میلیونی برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی را داد.

امام جمعه ایلام گفت: در دوران دفاع مقدس و در مجاهدت فی سبیل الله، بسیج از حالت بالقوه بودن خود فعلیت پیدا کرد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست گفت: این اخلاص بسیجی در مجاهدت‌های آنان در صحنه نبرد با دشمن فعلیت پیدا کرد .
وی راز و نیاز رزمندگان با خدا را مرحله‌ فصل شکوفایی بسیجیان خواند و تصریح کرد: روحیه ی شهادت طلبی و انگیزه فی سبیل الله بسیج دنیا را متحیر کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه بسیج با مقاومت و تلاش خود در اوج جنگ جهاد اصغر را تجربه کرد، افزود: بسیج بعد از جنگ نیز با ماموریت کارهای فرهنگی جهت دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و حوزه ی علمیه با دستور رهبر کبیر انقلاب به جهاد اکبر ورود کرد.

وی با بیان اینکه امروز ثمره این پایمردی‌ها را در جبهه مقاومت می‌بینیم، افزود: این جبهه طلیعه و چشم اندازی است که امام خمینی (ره) برای مسلمان جهان جهت تشکیل پایگاه‌های مقاومت در سراسر جهان ترسیم کرده است.

امام جمعه شهر ایلام با بیان اینکه حزب الله، انصارالله و حماس از آثار این بسیج هستند، ادامه داد: مردم غزه مدت ۱۶ سال در برابر محاصره شدید رژیم غاصب اسرائیل استقامت کرده اند.

وی گفت: صهیونیست‌ها با پیشرفته‌ترین تجهیزات زمینی و هوایی توان مقابله دربرابر حماس را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به تصمیم حماس برای عملیات طوفان الاقصی گفت: این تصمیم در مناسب ترین زمان برای انجام این عملیات در یک شرایطی که رژیم اشغالگر قصد بیرون کردن مردم غزه را در نظر داشت صورت گرفت.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه سال گذشته تمام رسانه های غرب در تلاش بودند مردم ما را به مخالفت با نظام جمهوری اسلامی وادار کنند، گفت: خوشبختانه با درایت مردم این هیمنه‌ها راه به جایی نمی برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.