تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

تمهیدات وزارت جهادکشاورزی برای تامین دام در ایام عید قربان

تمهیدات وزارت جهادکشاورزی برای تامین دام در ایام عید قربان
نگاه اقتصاد

تهران- وزیر جهاد کشاورزی از تمهیدات انجام شده در تامین دام زنده در آستانه عید سعید قربان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین دام نداریم و نظارت‌های بهداشتی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در این ایام انجام می‌شود.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت افزود: در آستانه عید سعید قربان، تامین مناسب دام زنده در نظر گرفته شده و نظارت‌های بهداشتی توسط همکاران ما در سازمان دامپزشکی کشور برای این ایام در حال انجام است.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار به ثبات رسیده‌ایم و این شرایط با سال گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: محصولات کشاورزی فصلی هستند و به همین دلیل در تمام کشورها، نوساناتی در بازار آن وجود دارد، در سال گذشته به دلیل اختلال در تعادل میزان کالا و قیمت در بازار محصولات کشاورزی، حوزه تنظیم بازار دچار نوساناتی شد که امسال شرایط مناسب و کنترل شده است.

نیکبخت درباره تولید گوشت قرمز تصریح کرد: در گام نخست، ضمن جلوگیری از کشتار دام مولد، بازسازی گله مولد در دستور کار است و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده شرایط بازار گوشت قرمز مانند آنچه که در تولید و بازاررسانی مرغ، تخم‌مرغ، سبزی و صیفی انجام شد، به ثبات برسیم./ایرنا

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.