تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

دومین پارک بزرگ شهر ایلام افتتاح شد

دومین پارک بزرگ شهر ایلام افتتاح شد
؛

 

ایلام – دومین پارک بزرگ شهر ایلام طی مراسمی با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این پارک با صرف اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد ریال به وسعت نزدیک به هشت هزار متر مربع در مدت زمان چهار ماه ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پیست دوچرخه سواری ، پیست اسکیت ، آبنمای مدرن ، مبلمان شهری ، وسایل جدید بازی کودکان و فضای سبز مناسب و استاندارد از جمله خدماتی است که در این پارک ارائه شده است.

ساکنین مناطق مصلی و انتهای بلوار مصلی ، فرودگاه قدیم ، نوروزآباد با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر از محاسن این پارک بهره مند خواهند شد.

با احداث این پارک و ایجاد ۳۵ پارک جدید محله ای و خطی و منطقه ای سرانه فضای سبز شهر ایلام از یک و هشت دهم متر مربع به ۴ متر مربع افزایش پیدا کرده است.

طی سال های اخیر شهرداری ایلام علاوه بر اینکه بوستان های قدیمی گذشته را احیا کرده است، ۳۳ بوستان محله ای جدید را نیز به تعداد بوستان های شهر ایلام افزود، در مجموع طی چند سال گذشته ۴۰۰ هزار متر مربع به فضای سبز شهر ایلام اضافه شده و فضای سبز در ایلام نسبت به سال های گذشته چهار برابر شده و از متوسط کشوری نیز بالاتر رفته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.