تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

حمایت جامعه اسلامی کارمندان کشور از قالیباف

حمایت جامعه اسلامی کارمندان کشور از قالیباف
نگاه اقتصاد

جامعه اسلامی کارمندان کشور با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از محمد باقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی کارمندان کشور از جمله احزاب اصولگرا، با سابقه ۳۰ سال حضور در عرصه‌های مختلف کشور می باشد، این حزب همواره در انتخابات متعدد نقش فعال داشته و در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز با تمام توان حضور فعال خویش را در سراسر کشور اعلام می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی کارمندان کشور با بررسی سوابق، توانایی و عملکرد کاندیداهای محترم حاضر در صحنه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر محمد باقر قالیباف را با ویژگی‌های مدیریت قوی و کارآمد، عملکرد موثر و با کیفیت در طول خدمت، باور به مبانی انقلاب اسلامی و ولایتمداری، شناخت مشکلات و دارای طرح و برنامه و راه حل، شایسته دانسته و از ایشان حمایت می‌نماید.

در پایان نیز اشاره شده است: جامعه اسلامی کارمندان بر این باور است که مجموعه کارمندان شریف و مردم بصیر و آگاه ایران به فضل خداوند متعال با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهان شهید شان و با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور پرشور خویش، حماسه ای دیگر در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ رقم خواهند زد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.