تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

بیانیه جامعه جوانان متحد اسلامی در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران

بیانیه جامعه جوانان متحد اسلامی در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران
نگاه اقتصاد

ضایعه اندوه بار شهادت سید محرومان و رئیس جمهور مردمی و پرتلاش حضرت آیت الله دکتر رئیسی داغ بزرگی بر قلوب عاشقان و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان نهاد و ملت بزرگ ایران را بار دیگر به میدان انتخابی حساس و مهم کشانده است.قطعاً پاسداری از خون شهدای خدمت و بزرگداشت مقام ایشان چیزی جز انتخاب رهرویی راستین برای آن شهید والا مقام نیست.

 

اینک که به تعبیر پیر طریقت و رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران پس از نزدیک به نیم قرن ایستادگی در برابر مستکبران عالم و تحمل رنج‌ها و مشقت‌های فراوان به نزدیک قله رسیده است، به مصداق آیه شریفه “ان الله یأمرکم ان توءدو الامانات الی اهلها” بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضوری قدرتمند در عرصه انتخابات و انتخاب شخصیتی انقلابی، معتقد به اصول و مبانی انقلاب اسلامی، پرتلاش و خستگی ناپذیر، مردم‌دار و حامی محرومان و مستضعفان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور می‌باشد. شخصیتی که بتواند دولتی مردمی را تشکیل دهد تا آحاد مردم آن را از خود بدانند، شخصیتی که همچون شهید دکتر رئیسی با تقویت دو بازوی میدان و دیپلماسی و با ارزش گذاری به ظرفیت‌های داخلی، نمایش اقتدار روزافزون ایران قوی را ادامه دهد.

یقیناً دولت آتی مسیر دشواری در پیش دارد و در این میان مشارکت بالای مردم در انتخاب رئیس آن، پشتوانه محکمی برای اجرای اقدامات آینده خواهد بود.

جامعه جوانان متحد اسلامی با درک این مهم و ضرورت برگزاری انتخاباتی شکوهمند، ضمن دعوت از همه آحاد مردم و درخواست از بزرگان و شخصیت های پیشکسوت جامعه برای ترغیب اقشار مختلف به شرکت در این فریضه مهم، اجماع کاندیداهای حاضر در این عرصه را امری ضروری می‌داند. بنابراین از کلیه نامزدهای محترم جبهه انقلاب که یقیناً هر کدام بر اساس احساس تکلیف و نگاه عالمانه و امیدوارانه به کسب توفیقات برای نظام مقدس و ملت شریف و در استمرار مسیر شهید جمهور پا به این عرصه نهاده‌اند درخواست دارد با عنایت به اهمیت حفظ وحدت و انسجام در جبهه نیروهای ارزشی و مدافع انقلاب و جلوگیری از تکثر آرا، ضمن اجماع بر روی کاندیدای اصلح، به نفع وی کناره‌گیری نمایند تا انشاالله همگی در نزد خداوند متعال ماجور باشند.

 

جامعه جوانان متحد اسلامی

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.