تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

استاندار ایلام: ۲۲ بهمن تجلی اراده و نماد همبستگی ملت ایران است

استاندار ایلام: ۲۲ بهمن تجلی اراده و نماد همبستگی ملت ایران است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه ۲۲ بهمن تجلی اراده و نماد همبستگی ملت ایران است، گفت:

مردم با حضور پُرشور خود در این راهپیمایی، بار دیگر با امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

“حسن بهرام‌نیا” روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم امروز در سراسر استان همزمان با سراسر کشور تجلی اراده و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن تجلی‌ اراده و نماد همبستگی ملت ایران است، افزود: این حضور پُرشور به‌منزله این که است که مردم بار دیگر برای اعتلای نظام اسلامی هم‌پیمان، متحد و مسنجم شدند.

استاندار ایلام با اشاره برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان ایلام و سراسر کشور، خاطرنشان کرد: امروز یادآور سال ۵۷ بود که مردم به رهبری امام راحل در آن ایام رژیم ۲۵۰۰ طاغوت را سرنگون کردند.

وی تصریح کرد: اراده همه ملت ایران، گروه‌های جبهه مقاومت ‌و انسان‌های آزاده بر نابودی جبهه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: به کمک خداوند متعال و با اراده پولادین جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نظام استکباری فرو ریخت و به یقین شکست خواهند خورد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر ایلام همزمان با سراسر کشور با شکوه خاصی برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.