تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور در حمایت از دکتر جلیلی

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور در حمایت از دکتر جلیلی
نگاه اقتصاد

جامعه اسلامی کارمندان کشور با صدور بیانیه‌ای از دکتر سعید جلیلی به عنوان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است؛ جامعه اسلامی کارمندان کشور با بررسی اوضاع حساس و پر اهمیت انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری ایران که به دور دوم کشیده شد قاطع و مصمم از جناب آقای دکتر سعید جلیلی، نامزد شایسته جبهه انقلاب حمایت می‌نماید.

راه ادامه دارد و در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ جامعه اسلامی کارمندان همراه با جامعه کارمندی کشور و مردم عزیز ایران از دکتر جلیلی، باورمند به مبانی انقلاب، ولایتمدار، عدالتخواه، دیپلمات شجاع، شخصیتی آگاه، فداکار و پرتلاش برای ساختن افق روشن، ایرانی پیشرفته و عدالت محور حمایت می‌کند.

ایران عزیزمان در زمان حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته و ضرورت دارد تمام نیروهای انقلاب و ایرانیان وطن دوست با همدلی و وحدت کامل وارد میدان سیاست شوند و با انتخاب رئیس جمهور جهادی و مصمم و پاکدست اجازه ندهند امور کشور به دست کسانی بیفتد که حاصلی جز انحطاط، درماندگی و باج دادن به غرب به بار نمی‌ آورند.

به فضل خداوند متعال نامزد سرافراز جبهه انقلاب دکتر جلیلی با رای قاطع اکثریت ایرانیان راه و مسیر شهید خدمت رئیسی را ادامه خواهد داد و با عملیاتی نمودن طرح‌های مهم موجبات افتخار و سربلندی کشور و آسایش، رفاه و آرامش مردم عزیز ایران را فراهم خواهد آورد.

 

جامعه اسلامی کارمندان کشور

۱۴۰۳/۴/۱۰

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.