تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

تمدن‌ نوین اسلامی با پیشگامی ایران در حال شکل گیری است

تمدن‌ نوین اسلامی با پیشگامی ایران در حال شکل گیری است
ایلام -  مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور با اشاره به شکل گیری تمدن نوین اسلامی در جهان، گفت:

جبهه استکبار با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که به طور قطع با شکست مواجه خواهد شد.

“حجت الله عبدالملکی” روز شنبه در آیین گرامیداشت نهم دی ماه و روز بصیرت در مصلی بزرگ امام خمینی شهر ایلام، اظهار کرد: یکی از هجمه‌های گسترده و جنگ‌های ترکیبی غرب علیه انقلاب اسلامی در سال ۸۸ اتفاق افتاد و آن آشوب‌ها ناشی از اشتباه و خودخواهی یک جریان سیاسی مطرح کشور بود که با بصیرت مردم خنثی شد.

وی افزود: بعد از فروکش کردن آشوب های سال ۸۸ و شکست جبهه غرب در این فتنه ها، دشمنان به اهرم افزایش ۹۰ درصدی تحریم‌ها علیه مردم ایران روی آوردند به گونه ای که از ۱۴ دستور تحریم تصویب شده آمریکا علیه ایران، ۱۱ مورد آن بعد از جریان‌ سال ۸۸ روی داد و سنگین ترین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل نیز پس از وقایع آن سال، علیه ایران تصویب شد.

عبدالملکی یادآور شد: در سال ۸۸ جریان سیاسی مطرح با سردمداری تعدادی از شاخص‌ترین چهره‌ها و صاحب منصبان کشور، در صدد بود که با رمز تقلب در انتخابات توده‌های مردم را به صورت گسترده جهت آشوب و ناامنی به خیابان ها بکشانند و رسانه‌های معاند هم بر آتش فتنه‌ها علیه ایران اسلامی دمیدند.

وی ادامه داد: هرچند آن فتنه ها و ناآرامی ها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و دشمن شناسی مردم خاموش شد، اما تبعاتی چون رکود بلندمدت کاهش رشد نرخ سرمایه گذاری در کشور را برجای گذاشت و با کشاندن کشور به آشوب، باعث تزریق ناامنی با هدف فرار سرمایه گذاران از کشور شد.
مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور اضافه کرد: نهم دی ماه ۸۸ یک درس عبرت و پیام این روز اتحاد و بصیرت شناسی به موقع مردم بود و اکنون نیز دشمنان نظام آگاه و مواظب باشند هرگونه تحرک آنها علیه نظام و انقلاب با حضور پرشور و با بصیرت مردم در صحنه ها پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا از همان زمان شکل گیری انقلاب تاکنون هزینه های هنگفتی را برای نابودی این نظام صرف کرده است، تاکید کرد: اما هر بار دسیسه‌ها و هجمه‌های آمریکایی و صهیونیستی به پشتوانه مردم آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی خنثی شده است.

عبدالملکی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، افزود: هرچند مشکلات اقتصادی عدیده‌ای در کشور وجود دارد اما رای و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگانی اصلح و آگاه به امور باعث حل مشکلات و پیشرفت کشور خواهد شد.
وی بیان کرد: امام راحل با انقلاب خود، ایران را به پایگاه احیای تمام ادیان توحیدی در جهان تبدیل کرد و یک قدرت نوین بر پایه آموزه‌های دینی را بنا نهاد و این قدرت نوظهور موجب وحشت بلوک غرب و شرق شد و برای مقابله با ایران انواع هجمه‌ها و جنگ‌ها از جمله جنگ اقتصادی، نظامی، ترکیبی، تحریم، ترور و تهدید را بر کشور ما تحمیل کرده اند.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی به پیشگامی ایران در حال شکل گیری است، افزود: جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی از همه ظرفیت‌ها و توان خود استفاده و کشور را در درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی کرده است که مصداق بارز آن، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نهم دی درس عبرت است برای همه کسانی که با بنیان‌های انقلاب اسلامی در بیافتد، انقلاب اسلامی بنیان و چهارچوب‌هایی دارد که تاکنون این انقلاب را حفظ و تداوم بخشیده است.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ادامه با اشاره به نقش مردم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، ابراز کرد: مردمان این استان در کشور به‌عنوان مردمان انقلابی، ولایتمدار و بصیر در کشور شناخته می شوند و مرز ایلام در دوران دفاع مقدس مرزی مستحکم و نفوذناپذیر بود.

به گزارش ایرنا، این تجمع با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در محل مصلی شهر ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.