تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

محمد گلریز؛خواننده پیشکسوت کشورمان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نگاه اقتصاد عنوان کرد :

شرکت در انتخابات وظیفه تمام ایرانیان است

شرکت در انتخابات وظیفه تمام ایرانیان است
نگاه اقتصاد

با آغاز دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه پانزدهم تیرماه، محمد گلریز خواننده پیشکسوت کشورمان با حضور در پای صندوق رای، در تالار وحدت در گفتگو اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد، شرکت در انتخابات را وظیفه تمام ایرانیان دانست و از همه آحاد مردم به ویژه هنرمندان خواست تا در این امر مهم شرکت نمایند.

گلریز شرکت در انتخابات را امری لازم و ضروری و پاسخی کوبنده در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و اسلام دانست و خاطرنشان ساخت: هر ایرانی با هر شغل و جایگاهی باید در انتخابات شرکت کند چرا که این مرز و بوم متعلق به تمام ایرانیان است و برای سرافرازی آن و اینکه کشورمان ثبات پیدا کند باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ازآن حمایت و پشتیبانی کنیم.

این هنرمند کشورمان در ادامه اظهار داشت: ایران عزیزمان در حال حاضر تحت آماج شدیدترین حملات تبلیغاتی،ر سانه‌ای، تحریم‌های ناجوانمردانه و… آمریکا و ایادی استکباری آن قرار دارد و آنها هر آنچه که از دستشان بر آمده را علیه کشورمان انجام داده‌اند، چرا که نمی‌خواهند ما یک ایران قوی داشته باشیم، آنها با ملت ما مشکل دارند، لذا ما باید این مسائل را به خوبی درک کنیم و به وظیفه خویش که همانا حضور پرشور و با نشاط در صحنه‌های مختلف و به ویژه انتخابات است با دادن رأی جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: ایران متعلق به همه ماست و اگر تصور کنیم در انتخابات شرکت نکنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؛ طبعاً دشمن را شاد می‌کنیم.

گلریز اضافه کرد: الحمدلله مردم عزیزمان به یاوه‌گویی‌های غرب و غرب نشینان توجه ننموده و نخواهند کرد و همواره با حضورگرم خویش در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل بیعت می‌کنند.
ایشان بیان داشت: امروز و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هنرمندان عزیزمان پا به پای آحاد مردم آمده‌اند و رأی خود را به صندوق انداخته اند،که این موضوع نشان از بلوغ فکری و عشق و علاقه آنها به وطن و پاسداشت خون شهیدان گرانقدرمان است.

وی در پایان افزود: بایدبه هنرمندان عزیزمان افتخار کنیم، چرا که آنان همواره به عنوان الگوهای منحصر به فرد در جامعه مورد توجه هستند در هر صحنه ای اعم از انتخابات و… حضور پیدا کنند، قطعاً دیگر بخش‌های جامعه نیز با تبعیت از آنها در این امر مهم مشارکت خواهند کرد./سیدخلیل سجادی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.