تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

تکریم  پیشکسوتان، تکریم  کار، تجربه و عرصه تلاش  است

تکریم  پیشکسوتان، تکریم  کار، تجربه و عرصه تلاش  است
نگاه اقتصاد - در  آیینی  با حضور مدیر درمان استان، معاونین و تعدادی از کارکنان از پیشکسوتان همکار مدیریت درمان ایلام تجلیل شد.

 

در این مراسم مدیر درمان استان با اشاره به تلاش کارکنان در عرصه  درمان و خدمت به مردم  گفت: کارکنان بخش درمان تامین اجتماعی همواره با صداقت و حسن نیت به  قشر مولد جامعه  خدمت می کنند.

 

دکتر علیرضا رمضانی افزود: همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند از بهترین کارکنان ما بوده که در هر جا خدمت کرده اند مایه خیر و برکت بوده اند.  مدیر درمان  ایلام بیان  کرد: بازنشستگی  فصل جدیدی از زندگی است که باید بیشترین بهره را از آن  برد.

 

مدیر درمان  ایلام  گفت: همکاران بازنشسته مشاوران امینی برای مدیر هستند و اعتقاد راسخ  دارم  که از تجربیات گرانبهای این عزیزان باید استفاده  کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تکریم کارکنان بازنشسته موجب دلگرمی سایر کارکنان و ایجاد انگیزه می شود. این مقام  مسئول در  درمان  استان با اشاره اینکه به مناسبت  های  مختلف  از  کارکنان درمان در  راستای  خدمت  ببشتر به مردم  تجلیل  می شود یاد آور شد: در سال  گذشته  تعدادی  از کارکنان بخش درمان استان بعد عمری خدمت صادقانه با کوله  باری از تجربه به  افتخار بازنشستگی نائل شدند که بعلت  شرایط کرونا نتوانستیم در موعد مقرر از این عزیزان تجلیل کنیم.  وی  افزود: همواره تلاش می کنیم  با برنامه  ریزی مناسب و ارتقا خدمات، رضایت جامعه هدف را بدست آوریم.

 

در این  مراسم  معاونین و مدیر درمان  مطالبی در خصوص خدمات صادقانه  همکاران بازنشسته بیان نمودند. گفتنی است مدیر درمان ایلام  با اهدا لوح از همکاران بازنشسته عباس فتعلی پور – کمال بزرگ زاده و حنانه کوهن تقدیر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.